سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نقد و بررسی فروشگاه های آنلاین

پایه نگهدارنده گوشی موبایل جنکا Jeneca MH009 Nissan

    نظر

در دست گرفتن گوشی موبایل در هنگام رانندگی ممکن است منجر به حادثه شود. با خرید پایه نگهدارنده گوشی موبایل Jeneca MH009 Nissan می توانید تلفن همراه خود را بر روی ان نصب کرده و بدون نگرانی به رانندگی خود بپرازید و سفر ایمنی را تجربه کنید. دو سایت ایده برتر پارسیان و  دیجی کالا هر یک نقد کاملی بر روی این محصول داشته اند که مختصری از آن را برای شما جمع اوری کرده ایم.

ایده برتر پارسیان:

  • خوش ساخت، با دوام، دارای ابعاد کوچک

اگر کیفیت ساخت و دوام پایه نگهدارنده گوشی داخل خودرو برای شما اهمیت دارد، نگهدارنده گوشی موبایل جنکا MH009 Nissan انتظارات شما را به خوبی برآورده می کند. این هولدر نگهدارنده موبایل از مواد اولیه مرغوب ساخته شده و مقاومت قابل توجهی در برابر آسیب هایی مانند ضربه، فشار بیش از حد، خط و خش و حرارت (تا 60 درجه سانتی گراد) دارد. بنابراین در صورت استفاده صحیح، پایه نگهدارنده گوشی جنکا MH009 Nissan برای مدتی طولانی پاسخگوی نیازهای شما خواهد بود.

مورد قابل ذکر در این رابطه، ابعاد کوچک و جمع و جور هولدر موبایل جنکا MH009 Nissan است. این نوع طراحی باعث شده تا این هولدر فضای کمی از داخل خودروی شما را اشغال کند و باعث ایجاد مزاحمت در حین رانندگی برای شما نشود. در مجموع با توجه به قیمت هولدر گوشی موبایل جنکا MH009 Nissan می توان آن را وسیله ای کارآمد و خوش ساخت نامید.

  • قابل استفاده به صورت نصب شده بر روی داشبورد

پایه نگهدارنده گوشی موبایل جنکا مدل MH009 Nissan دارای خاصیت چسبندگی بالایی است و به شکلی کاملاً محکم بر روی داشبورد ماشین نصب می شود. در این پایه نگهدارنده موبایل داشبورد از چسبی قوی استفاده شده که دارای کیفیت بالایی نیز هست. به طوری که در شرایط محیطی مختلف مانند قرار گرفتن در معرض آفتاب، کیفیت عملکرد خود را از دست نمی دهد. با توجه به این مشخصات با خیالی راحت بابت اتصال محکم نگهدارنده گوشی موبایل جنکا MH009 Nissan به داشبورد ماشین، می توانید از آن در هنگام رانندگی در جاده ها و خیابان ها استفاده کنید.

دیجی کالا:

روی قسمت نگهدارنده‌ی گوشی موبایل در این مدل از پایه نگهدارنده‌ها‌ی «جنکا» لوگوی خودروی Nissan طراحی شده است؛ بنابراین می‌توان گفت این پایه برای دارندگان خودروهای این برند یا علاقه‌مندان به این شرکت ساخته شده است. اساس کار در این سری از پایه نگهدارنده‌های جنکا نیروی مغناطیس آهنرباست. این پایه به صورتی طراحی شده که قابلیت اتصال به داشبورد خودرو را دارد. شما می‌توانید این مدل از پایه‌های جنکا را به‌سادگی با استفاده از چسب دو طرفه‌ی زیر آن، روی داشبورد خودرو نصب کنید و سپس گوشی موبایلتان را روی آن قرار دهید. این محصول با انواع گوشی‌های موبایل سازگاری دارد و باعث می‌شود هنگام رانندگی تمرکز بیشتری داشته باشید و احتمال تصادف در اثر استفاده از گوشی موبایل کاهش پیدا کند. برای استفاده و قرار دادن گوشی موبایل روی این مدل کافی است، یکی از صفحه‌های فلزی داخل بسته‌بندی را به پشت گوشی موبایل یا کاور آن متصل کنید؛ سپس گوشی را به پایه نزدیک کرده تا آهنربای به‌کاررفته در قسمت نگهدارنده‌ی گوشی موبایل، صفحه‌ی فلزی چسبانده‌شده پشت دستگاه را به سمت خود کشیده و ارتباط برقرار شود. حالا می‌توانید گوشی موبایل را به حال خود رها کرده و بدون نگرانی به رانندگی‌ ادامه دهید.

قسمت نگهدارنده‌ی گوشی موبایل در این مدل از محصولات جنکا قابلیت چرخش 360 درجه را دارد؛ بنابراین شما می‌توانید دستگاهتان را در حالت عمودی، افقی یا هر زاویه‌ی دلخواه دیگری روی آن قرار دهید تا دسترسی به آن برایتان آسان باشد. این مدل 94 گرم وزن دارد و ابعاد آن به صورتی است که فضای کمی را داخل خودرو اشغال می‌کند؛ همچنین این پایه در برابر حرارت تا 60 درجه هم مقاومت دارد و با انواع گوشی‌های موبایل، تبلت، GPS و... سازگار است.

https://www.digikala.com/product/dkp-278438/%D9%BE%D8%A7%DB%8C%D9%87-%D9%86%DA%AF%D9%87%D8%AF%D8%A7%D8%B1%D9%86%D8%AF%D9%87-%DA%AF%D9%88%D8%B4%DB%8C-%D9%85%D9%88%D8%A8%D8%A7%DB%8C%D9%84-%D8%AC%D9%86%DA%A9%D8%A7-%D9%85%D8%AF%D9%84-mh009-nissan

شرکت دیجی کالا یکی از معتبرترین فروشگاه های انلاین در ایران می باشد که همیشه سعی بر این داشته تا محصولات خود را با بهترین کیفیت به دست مشتریان برساند. شما می توانید برای خرید این هولدر به لینک درج شده مراجعه نمایید.