سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نقد و بررسی فروشگاه های آنلاین

قیمت فروش پاوربانک ریمکس Remax THOWAY RPP-55 با ظرفیت 10000 میلی

    نظر

تصور کنید که در بیرون از منزل می خواهید یک تراکنش بانکی انجام دهید و شارژ موبایل تان تمام می شود، در این صورت قطعا دچار دردسر خواهید شد. برای اینکه چنین شرایطی دیگر برای شما اتفاق نیفتد ما به شما استفاده از پاور بانک ریمکس Remax THOWAY RPP-55 را پیشنهاد می کنیم. این شارژر همراه با ظرفیت 10000 میلی امپری برای استفاده روزمره و عادی مناسب می باشد.  در این مطلب هر آنچه لازم است برای خرید پاور بانک ریمکس THOWAY RPP-55 بدانید از سایت های ایده برتر پارسیان، دیجی کالا و مسترکالا جمع آوری کرده ایم و با شما در میان خواهیم گذاشت .

دیجی کالا:

پاوربانک 10000میلی‌آمپری «ریمکس» مدل «THOWAY RPP-55» با باتری لیتیوم-پلیمری تولید شده که دوام و کارآیی آن را بیشتر کرده و دستگاه های بیشتری را شارژ می کند.وجود دودرگاه USB  درشارژر همراه  THOWAY RPP-55باعث شده  تا بتوان دو دستگاه را همزمان شارژ کرد و محدودیتی در استفاده از دستگاه‌ها نداشت؛علاوه‌بر این می توان این پاوربانک را از طریق درگاه Micro-USB و لایتنینگ شارژ کرد و ولتاژ ورودی و خروجی این شارژر همراه  5ولت و شدت‌جریان ورودی آن 2 آمپر است که می‌توان با شاژر و کابل اکثر گوشی‌ها آن را شارژ کرد.این قابلیت باعث شده تا صاحبان گوشی های آیفون نیازی به خرید شارژروکابل اضافی نداشته و دسترسی بیشتری داشته باشند.

مسترکالا:

،طراحی ساده ای ,و در عین حال جذابی داشته،جنس بدنه ی این پاوربانک از پلاستیک سخت ABS+PC می باشد.ترکیب هوشمندانه مواد اولیه مرغوب یک محصول زیبا و جذاب را شکل داده که نظر اغلب مردم را در نگاه اول به سمت خود جلب خواهد کرد.ABS مقاومت محصول را در حد چشمگیری در برابر ضربه و خط و خش بالا برده است.Thoway RPP-55مناسب  افرادی است که به دنبال محصولاتی خاص و کارآمد هستند.طراحی شیک،لبه های گرد و انحنای آن ها محصول را خوش‌دست‌تر ساخته و سبب شده گریپ بهتری داشته باشد. این پاور بانک دارای دو درگاه خروجی USB با شدت‌ جریان 1 و 2 آمپر بوده که قابلیت شارژ اکثر گوشی‌های موبایل، دوربین، پخش‌کننده‌های موسیقی و ... را با سرعت بالایی داراست.

ایده برتر پارسیان:

  • خوش ساخت و زیبا

پاوربانک ریمکس THOWAY RPP-55 از پلاستیک مرغوب ABS و پلی کربنات (PC) ساخته شده و مقاومت بالایی در برابر آسیب های احتمالی مانند خراشیدگی، ضربه و فشار دارد. این شارژر همراه دارای طراحی ظاهری شیک و زیبایی نیز هست و در سه رنگ مشکی، سفید و خاکستری روانه بازار شده است.

 

مورد قابل ذکر دیگر در این رابطه، قابلیت حمل و جابجایی آسان پاور بانک ریمکس مدل Remax THOWAY RPP-55 10000mAh است. این پاوربانک گوشی در ابعاد 134 * 68 * 16 میلی متر و وزن حدود 200 گرم ارائه شده و به راحتی می توانید آن را با خود در تمام طول روز به همراه داشته باشید.

  • توانایی 2 تا 3 بار شارژ کردن یک گوشی هوشمند

ظرفیت 10000 میلی آمپر ساعتی شارژر همراه ریمکس THOWAY RPP-55 باعث شده تا بتوان بر روی آن برای مصارف روزمره و شارژ انواع گوشی موبایل حساب باز کرد. با استفاده از این پاور بانک می توانید یک گوشی هوشمند را برای 2 تا 3 بار شارژ کنید. البته توجه داشته باشید که این تعداد دفعات شارژ ذکر شده به طور مستقیم با ظرفیت باتری گوشی شما بستگی دارد و ممکن است از این مقادیر کمتر یا بیشتر شود. به طور کلی پاور بانک ریمکس THOWAY RPP-55 برای شارژ انواع گوشی موبایل و همچنین سایر دستگاه های دیجیتال مانند تبلت، هدفون و اسپیکر بلوتوثی، موزیک پلیر، دوربین دیجیتال و... کاربرد دارد.

در پایان قابل ذکر است که قیمت شارژر همراه ریمکس THOWAY RPP-55 باتوجه با کیفیت و قابلیت های آن مقرون به صرفه می باشد، شما می توانید برای خرید این محصول به سایت فروشگاهی دیجی کالا مراجعه نمایید و یا با شماره مندرج در سایت تماس حاصل فرمایید.