سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نقد و بررسی فروشگاه های آنلاین

معرفی اجمالی تلفن بی سیم پاناسونیک Panasonic KX-TGF340

    نظر

تلفن بی سیم پاناسونیک Panasonic KX-TGF340 یکی از خوش ساخت ترین و با کیفیت ترین تلفن های موجود در بازار است. این محصول در ابعاد 48x30x168 میلی متر و وزن 140 گرم طراحی شده است. این محصول دارای قابلیت های اتصال به دیوار، دفترچه تلفن، نوصیحات دفترچه تلفن، نمایشگر،منشی تلفنی، قابلیت کنفرانس و ... می باشد. لازم به ذکر است تلفن بی سیم پاناسونیک Panasonic KX-TGF340 دارای یک عدد گوشی بی سیم، برد داخلی 50 متر و قابلیت شارژدهی تا 13 ساعت می باشد. برای آشنایی با دیگر قابلیت های تلفن بی سیم پاناسونیک Panasonic KX-TGF340از دیدگاه سایت های معتبر در ادامه متن با ما همراه باشید.

 

دیجی کالا:

 

دستگاه «KX-TGF340» ساخت شرکت «Panasonic» تلفنی با قابلیت‌های فراوان و درعین‌حال دارای ظاهری مشابه نسل قبلی تلفن‌های این شرکت است. ابعاد بزرگ این تلفن، اولین چیزی است که به چشم می‌خورد و شماره‌گیر بدنه‌ی گوشی را در خود جای ‌داده است. وجود شماره‌گیر روی بدنه‌ی گوشی‌های بی‌سیم پاناسونیک، مزیتی بزرگ به شمار می‌رود که با استفاده از آن و بلندگوی دیجیتال می‌توان بدون نیاز به گوشی بی‌سیم، تماس‌ تلفنی برقرار کرد. نکته‌ی دیگر، صفحه‌نمایش بزرگی است که روی بدنه طراحی ‌شده و فونت درشت و خوانایی دارد. دو مورد اولی که به آن اشاره کردیم، در مدل‌های کمی یافت می‌شود و قابلیت ارزشمندی است. قابلیت دیگر این تلفن Black List است که در تبلیغات شرکت پاناسونیک برای این مدل در اولویت قرار دارد. وقتی شخصی با شما تماس می‌گیرد، می‌توانید حتی حین صحبت با او، دکمه‌ی «Call Block» را فشار دهید تا شماره‌ی وی به لیست 250 عددی Black List اضافه شود و در آینده از تماس او جلوگیری شود. ویژگی دیگری که در این محصول طراحی ‌شده، قابلیت استفاده هنگام قطعی برق است. شاید خیلی پیش نیاید که برق منطقه‌تان قطع شود؛ اما ممکن است روزی این قابلیت برایتان حیاتی باشد و بودن آن بسیار بهتر از نبودن آن است.

 

ایده آل گستر:

تلفن بیسیم پاناسونیک مدل KX-TGF340 یکی از پر فروش‌ترین تلفن‌های پاناسونیک است. این تلفن ساخت کشور مالزی بوده که از امکانات بسیار مناسب و پیشرفته‌ای جهت استفاده در منزل و دفاتر اداری بهره می‌برد. یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد این محصول این است که وقتی  شما در حال کار کردن در منزل هستید، اگرنوزاد شما در اتاق شروع به گریه کردن کند این تلفن با استفاده از تنظیمات اعمال شده می‌تواند به شما هشدار دهد. این تلفن زیبا قابلیت به اشتراک گذاری شماره‌های ذخیره شده با دیگر تلفن‌های دارای این ویژگی را دارد. همچنین می‌تواند تا 100 شماره‌ی مخاطبان را در خود ذخیره کند. این تلفن بیسیم قابلیت کنفرانس داخلی از راه دور با دیگران را برای شما فراهم می‌کند. این محصول از نور صفحه کلید بهره برده که در هنگام تاریکی، شماره‌ها به صورت خوانا قابل مشاهده هستند.

ایده برتر:
تلفن بیسیم Panasonic KX-TGF340 که ساخت شرکت پاناسونیک است از یک پایه با قابلیت شماره گیری و مکالمه و یک گوشی بیسیم تشکیل شده است. پایه این گوشی تلفن دارای ابعاد 168*30*48 میلی متر و گوشی آن دارای ابعاد 72*73*39 میلی متر و وزن 140 گرم (با باتری) است. از این جهت به آسانی می توانید پایه این تلفن را بر روی میز قرار داده و از گوشی آن برای مکالمه های طولانی مدت بدون احساس خستگی استفاده کنید. هم پایه و هم گوشی تلفن رومیزی پاناسونیک مدل Panasonic KX-TGF340 به صفحه کلید با نور پس زمینه مجهز هستند که امکان شماره گیری آسان در شب و در مکان های تاریک را برای شما فراهم می آورد. ضمن اینکه صفحه نمایش پایه این تلفن از نوع دو خطی و 2.5 اینچی است و از میزان روشنایی مطلوبی بهره می برد.