سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نقد و بررسی فروشگاه های آنلاین

خرید تلفن بی سیم آلکاتل ALCATEL SIGMA 260 VOICE

    نظر

شرکت فرانسوی آلکاتل یکی از شرکت های فعال در زمینه تولید انواع تلفن رومیزی، تلفن بی سیم و تلفن تحت شبکه است که توانسته با ارائه محصولاتی با کیفیت، رضایت کاربران خود را جلب کند. از جمله محصولات این شرکت باید به تلفن مدل Sigma 260 Voice اشاره کنیم که از نوع بی سیم است و برای مصارف خانگی و استفاده در مغازه ها و دفاتر اداری کوچک می توان بر روی آن حساب باز کرد. این تلفن بی سیم به منشی تلفنی با قابلیت ضبط پیام تا 15 دقیقه و دفترچه تلفن با ظرفیت 50 مخاطب مجهز است و امکانات کافی برای مصارف روزمره را در اختیار شما می گذارد.برای کسب اطلاعات بیشتر راجع به این محصول در ادامه مطالب همراه ما باشید :

 

آلکاتل :

Alcatel Sigma 260 Voice

بلندگو (Hands-Free) روی گوشی

صفحه نمایش نورانی

دارای 10 نوع زنگ متنوع،

قابلیت نشان دادن میزان باطری،

دارای سیستم آلارم

 قابلیت قفل کردن صفحه کلید،

قابلیت اتصال تا 4 گوشی

منشی

اسپیکر

قفل صفحه کلید

آلارم

 

دیجی کالا :

تلفن «Sigma 260 voice» ساخت شرکت فرانسوی «Alcatel» در ابعاد 62 × 47 × 30 میلی‌متر برای گوشی بی‌سیم عرضه می‌شود. برد رادیویی داخلی این تلفن برابر با 50 متر و برد خارجی آن 300 متر است. 2 باتری نیم‌قلمی AAA 8 ساعت مکالمه و 120 ساعت حالت آماده به کار را پشتیباتی می‌کنند. تا 4 تلفن را می‌توانید با بیس اصلی این گوشی «Pair» کنید که این گوشی‌ها می‌توانند باهم تماس داخلی «Intercom» داشته باشند. همچنین می‌توانید با دو گوشی کنفرانسی سه نفره با مخاطبی خارجی داشته باشید. صفحه نمایش این گوشی با نور پس‌زمینه‌ی خود می‌تواند 14 عدد را نشان دهد و درحالت «Standby» ساعت بر روی صفحه نمایش نشان داده می‌شود. صدای گوشی در 3 سطح و بلندی صدای زنگ گوشی در 4 سطح قابل تنظیم هستند. همچنین می‌توانید برای تماس‌های داخلی و خارجی زنگ‌های متفاوتی را تعریف نمایید. دفترچه تلفن گوشی می‌تواند تا 50 شماره ذخیره کند. شماره‌ی آخر از تماس‌های خروجی را می‌توانید با قابلیت «Redial» به صورت مجدد شماره‌گیری نمایید. در صورت تمایل می‌توانید گوشی بی‌سیم را خاموش کنید و یا صفحه کلید آن را قفل کنید. همچنین گوشی بی‌سیم دارای هشدار دور شدن از بیس اصلی و یا اتمام باتری است. همچنین این مدل به منشی تلفنی مجهز است.

 

ایده برتر پارسیان :

همان طور که مشاهده می کنید، تلفن بی سیم آلکاتل Alcatel Sigma 260 Voice از امکانات مناسب برای مصارف روزمره برخوردار است و می توان از آن در منازل، مغازه ها و دفاتر اداری کوچک استفاده کرد. این تلفن از یک خط شهری پشتیبانی می کند و به امکاناتی مانند منشی تلفنی (با قابلیت ضبط 15 دقیقه پیام)، دفترچه تلفن (با ظرفیت 50 مخاطب) و کالر آیدی مجهز است. تلفن آلکاتل رومیزی Sigma 260 Voice به اسپیکر و صفحه نمایش با نور پس زمینه نیز مجهز است و از 10 زنگ متنوع بهره می برد. شارژدهی باتری برای 10 ساعت مکالمه، برد ایده آل، قابلیت افزایش تعداد گوشی ها تا چهار عدد و ارائه در رنگ بندی مختلف از دیگر ویژگی های این تلفن بیسیم به شمار می آید.

مشخصات کلی

ابعاد : ابعاد پایه: 140*86*54 میلی متر ابعاد گوشی: 62*47*30 میلی متر

امکانات تلفن

تعداد خطوط : یک خط

نمایشگر : دارد

دفترچه تلفن : دارد، با ظرفیت 50 مخاطب

اسپیکر : دارد

Caller ID : دارد

Room Monitoring : ندارد

منشی تلفنی : دارد

قابلیت ضبط منشی : دارد

قابلیت انتقال تماس : دارد

قابلیت کنفرانس : دارد

قابلیت اتصال به دیوار : ندارد

ارسال و دریافت پیامک : ندارد

نور پس زمینه صفحه کلید : ندارد

دسترسی سریع به شماره : دارد

گوشی بی سیم

تعداد گوشی : یک عدد

برد : 50 متر داخلی و 300 متر خارجی

نوع باتری : 2xAAA NiMH

محدوده فرکانس : 1.9 گیگاهرتز

شارژدهی مکالمه : 10 ساعت

قابلیت مکالمه گوشی با پایه دستگاه : ندارد

امکان برقراری تماس از طریق پایه : ندارد