سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نقد و بررسی فروشگاه های آنلاین

بررسی عملکرد پلاتر اچ پی HP T1530 در اندازه 914 میلی متر

    نظر

برای چاپ نقشه های مهندسی، معماری، طرح های گرافیکی داشتن یک پلاتر با کیفیت امر ضروری و مهم است. پلاتر اچ پی T1530 یکی از پلاتر های با کیفیت شرکت اچ پی است که شما می توانید برای چاپ های حرفه ای خود بر روی ان حساب باز کنید. در ادامه ما به معرفی این محصول از سه سایت ایرانی ایده برتر پارسیان، دنیای کارتریج و دیجی کارتریج می پردازیم:

دنیای کارتریج :

پلاترT1530ساخت کمپانی  «HP» است که درمدل «HP DesignJet T1530 Printer L2Y23I» در بازار به فروش میرسد.این پلاتر نیازهای صنعت عکاسی وهنرهای زیبارا هدف گرفته است و باسرعتی برابربا 21 ثانیه برای طراحی هرخط در  صفحه بسیار مناسب است.  با این پلاتر رنگ‌هایی بسیار زیبا ودلنواز تولیدکنید.هدهای پرینت TFP تصاویری شفاف و واضح تولیدمی‌کند که با عکس‌های چاپخانه‌ای رقابت می‌کنند.

دیجی کارتریج:

پلاتر اچ پی مدل hp  t1530  ایده آل برای گروه های متوسط ??شبکه با  حجم بالایی از برنامه ها، نقشه های فنی، نمودار، نقشه ها و نمایش رنگ با وضوح بالا می باشد.شما می توانید با این چاپگر عملکرد کار گروهی را افزایش دهید. به سرعت و به طور موثر با ویژگی هایی که بهره وری را افزایش می دهند، کار کنید. اطلاعات خود را ایمن نگه دارید و به راحتی چاپگر را مدیریت کنید.این پرینتر بسیار کارآمد و قدرتمند می تواند با بیشترین حجم کار خود، به لطف رول تغذیه اتوماتیک دوگانه، ظرفیت 300 میلی لیتری جوهر کارتریج وبا کیفیت ذخیره کننده کار چاپ را با کیفیت انجام دهد.

کاربر را قادر می سازد تا صف های کاری و ذخیره سازی شغل را مدیریت کند و به راحتی هزینه های چاپ را برای حداکثر کنترل پیگیری کند.حداکثر رزولوشن تصویر 1200 نقطه در اینچ است.دارای تعداد 6 کارتریج برای چاپ می باشد.از انواع رسانه های کاغذ بافت و پوشش (باند، پوشش داده شده، رنگی)، کاغذ فنی (پیوند شفاف)، فیلم (روشن، مات، پلی استر)، کاغذ عکاسی (ساتن، براق، مات) و نور پس زمینه پشتیبانی می کند.دارای ویژگی هایی برای افزایش بهره وری و امنیت گروه های شبکه است.

شامل گواهینامه استاندارد بین المللی مصرف انرژی نیز می باشد.

شرکت ایده برتر پارسیان:

  • مجهز به برش دهنده اتوماتیک، امکان استفاده هم زمان از دو رول کاغذ

پلاتر 36 اینچ اچ پیHP T1530  دارای سرعت چاپ 120 برگ A1 در ساعت است که سرعت مطلوبی برای یک پلاترِ مناسب چاپ در ابعاد بزرگ به شمار می آید. نکته قابل توجه در رابطه با این دستگاه چاپ نقشه مهندسی این است که امکان استفاده از دو رول کاغذ به صورت هم زمان در آن وجود دارد و این پلاتر دارای قابلیت سوئیچ اتوماتیک بین رول ها می باشد. بنابراین نیازی به متوقف کردن های مداوم عمل چاپ به منظور قرار دادن رول در دستگاه ندارید و به این ترتیب کارهایتان با سرعت بیشتری به پیش می رود. همچنین پلاتر اچ پیHP T1530  دارای برش دهنده اتوماتیک نیز هست که باعث سریع تر و با کیفیت تر انجام شدن عمل چاپ و تحویل برگه چاپ شده به شما می شود.

  • کیفیتی بسیار مطلوب در چاپ رنگی

رزولوشن پلاتر اچ پی مدل HP DesignJet T1530 36-in برابر با 2400 * 1200 dpi است که باعث ارائه کیفیتی بسیار مطلوب در چاپ رنگی به شما می شود. این دستگاه پلاتر از فناوری جوهرافشان حرارتی برای چاپ بهره می برد و در آن از 6 کارتریج در رنگ های مختلف استفاده شده است. بنابراین پلاتر HP T1530 36-in طیف وسیعی از رنگ ها را پوشش می دهد. ضمن اینکه این پلاتر جوهر افشان دارای دقت بالایی در چاپ است و کوچکترین جرئیات را نیز با وضوح و به شکلی کاملاً دقیق به روی کاغذ منتقل می کند. این ویژگی به خصوص در هنگام چاپ نقشه های مهندسی کارایی بالایی دارد. در مجموع می توان قیمت پلاتر اچ پی HP T1530 36-in را با توجه به میزان کارایی بالای دستگاه، کاملاً مناسب دانست.

  • پشتیبانی از سرویس HP ePrint و اپلیکیشن های موبایل

https://www.ebpnovin.com/%D9%BE%D9%84%D8%A7%D8%AA%D8%B1-%D8%A7%DA%86-%D9%BE%DB%8C-HP-T1530

یکی از ویژگی های کاربردی پلاتر اچ پی HP T1530 پشتیبانی آن از سرویس های HP ePrint و Apple AirPrint است که امکان کار با پلاتر از طریق اینترنت را فراهم می آورند. شما می توانید با ثبت پلاتر خود در این سرویس ها، فایل های مورد نظرتان جهت چاپ را از طریق ایمیل به آن ارسال کرده و فرمان چاپ آنها را از هر موقعیت جغرافیایی که حضور دارید، صادر کنید. ضمن اینکه این پلاتر اچ پی HP با اپلیکیشن های موبایل پرینت از راه دور (Remote app) سازگار است و امکان کار با آن از طریق اغلب گوشی های اندرویدی و آیفون برای شما مهیا است.

اگر شما خواستار چاپ رنگی با ماندگاری بالا و کیفیت مطلوب  هستید. ما به شما پلاتر پلاتر اچ پی HP T1530 در اندازه 914 میلی متر را پیشنهاد می کنیم. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص این پلاتر می توانید به سایت ایده برتر که لینک آن پیوست گردیده مراجعه نمایید.