سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نقد و بررسی فروشگاه های آنلاین

بررسی هندزفری بلوتوث ریمکس Remax RB-T8

    نظر

هندزفری تو گوشی ریمکس Remax RB-T8 از هندزفری های بیسیم و بلوتوثی است که به راحتی به گوشی موبایل، ساعت مچی و تبلت وصل می شود. یکی از مهمترین کاربردهای هندزفری بلوتوث ریمکس Remax RB-T8 و یا هر نوع هندزفریی بیسیم دیگر آزاده بودن دست به دلیل عدم اتصال با سیم هندزفری و گوشی موبایل است.

هندزفری های تو گوشی و بی سیم از کالاهای دیجیتال مورد علاقه من است. در این پست به بررسی هندزفری بلوتوث ریمکس RB-T8 از وب سایت های دیجی کالا، ایده برتر پارسیان و مستر کالا می پردازیم.

 

دیجی کالا:

این مدل از هدست بلوتوث‌های «ریمکس» را می‌توانید به‌طور همزمان به دو گوشی موبایل متصل کرده و از آن برای گوش دادن به موسیقی و پاسخ‌گویی به تماس‌هایتان استفاده کنید. شما می‌توانید این هدست را به انواع گوشی‌های موبایل با سیستم‌عامل اندروید یا iOS متصل کرده و از آن استفاده کنید. این محصول حدود 6 تا 9 گرم وزن دارد و ابعاد آن به‌صورتی است که به‌راحتی داخل گوش قرار می‌گیرد. با استفاده از آلومینیم و پلاستیک ABS تولید شده و در برابر خط‌وخش مقاومت دارد. شما می‌توانید آن را با استفاده از بلوتوث به گوشی موبایل‌تان متصل کرده و از صدای با کیفیت HD آن لذت ببرید. در زمان اتصال هدست به دستگاه‌تان باید ورژن بلوتوث آن را بررسی کرده و سپس اقدام کنید. به‌طور مثال ورژن بلوتوث در مدل «RB-T8» از هدست‌های ریمکس 4.1 است و برای اتصال آن به گوشی موبایل، ورژن بلوتوث دستگاه‌تان هم باید 4.1 یا بالاتر باشد. همچنین توجه داشته باشید که محدوده عملکرد بلوتوث در این محصول 10 متر است و اگر فاصله‌ی گوشی موبایل و هدست شما بیشتر از این مقدار شود، ارتباط قطع خواهد شد. مدت زمان شارژ باتری این محصول در حالت مکالمه حدود 4 تا 5 ساعت است. همچنین باتری آن در حالت آماده به‌کار حدود 95 تا 120 ساعت دوام داشته و روشن خواهد ماند. روی بدنه‌ی این مدل یک نشانگر LED تعبیه شده تا وضعیت روشن، خاموش هدست را برای شما نمایش دهد. بنابراین اگر به دنبال یک هدست سبک هستید تا علاوه بر پاسخ‌گویی به تماس‌های ورودی، امکان گوش دادن به موسیقی را هم برای شما فراهم کند، این مدل از هدست‌های ریمکس یک انتخاب مناسب برای‌تان خواهد بود.

ادامه مطلب

 

مستر کالا:

هندزفری بلوتوث ریمکس Remax RB-T8 از همه نظر محصولی مقرون به صرفه به حساب می آید.طراحی شیک و ارگونومیک از نقاط قوت این هندزفری به شمار می رود.RB-T8 دارای کیفیت صدایی که می توان گفت صدایی رسا و بدون هیچ نویزی را انتقال می دهد. این محصول قادر به تولید صدایی با کیفیت بسیار بالا بوده که سبب خواهد شد تجربه جدیدی از گوش دادن به موسیقی را تجربه کنید.بر روی T8 تنها یک دکمه وجود داشته که قابلیت هایی را در خود جای داده است. در این هندزفری از میکروفن بدون نویز استفاده شده است تا صدایی صاف و شفاف را انتقال دهد.
هندزفری بلوتوث ریمکس Remax RB-T8 نیز از مواد اولیه مرغوب ساخته شده و تا کنار طراحی شیک،کیفیت صدایی بالا،ساختاری با کیفیت با طول عمر زیاد داشته باشد تا در تمامی شرایط بتوان از آن استفاده کرد.در طراحی قسمت گوشی این هندزفری از تیوپ برای جلوگیری از ورود صدای اطراف به گوش استفاده شده است تا شما را هرچه بیشتر در زیر و بم موسیقی غوطه ور کند.این هندزفری دارای طراحی تو گوشی به صورتی که کاملا درون جداره گوشی خارجی قرار می گیرد و به طور کامل صدای نویز و صدای بیرون را از بین می برد.
امکان اتصال به 2 دستگاه همزمان،اتصال سریع و آسان از طریق بلوتوث،بلوتوث نسخه 4،صدای اعلان تماس،امکان ایزوله نویز و اکو،امکان پخش موزیک،سازگار با اکثرنرم افزارها مانند wechate ,KTV و… همه و همه از قابلیت های RB-T8 می باشند.

ایده برتر پارسیان:

معرفی هندزفری ریمکس RB-T8

اگر از آن دسته افرادی هستید که بنا بر اقتضای شغلتان تماس های زیادی در طول روز دریافت می کنید، خرید هندزفری خوش ساخت و سبک کارایی بالایی برای شما دارد. از جمله هندزفری های بلوتوثی با کیفیت موجود در بازار باید به هندزفری بلوتوث ریمکس Remax RB-T8 اشاره کنیم که امکان پاسخ دادن به تماس های دریافتی و همچنین گوش دادن به موسیقی را در حین رانندگی، پیاده روی و دیگر کارهای روزمره برای شما فراهم می آورد.

قابلیت های هندزفری Remax RB-T8

  • ارائه صدایی با کیفیت، واضح و شفاف

مسلماً یکی از مهم ترین معیارهای انتخاب هندزفری، قدرت آن در ارائه صدا است. اگر هندزفری مورد استفاده شما از کیفیت کافی برخوردار نباشد، هم در هنگام مکالمه و هم در هنگام گوش دادن به موسیقی مشکلات زیادی برای شما ایجاد خواهد شد. با استفاده از هندزفری ریمکس RB-T8 خیالتان بابت این مشکلات راحت خواهد بود و می توانید از صدایی با کیفیت HD بهره مند شوید! این هندزفری دارای میکروفون با قابلیت کاهش نویز نیز هست و حتی در محیط های شلوغ هم صدای شما را با وضوحی کاملاً مناسب به طرف مقابل در مکالمه انتقال می دهد.

 

  • سازگار با انواع گوشی های اندرویدی و iOS

هندزفری بی سیم ریمکس RB-T8 دارای بلوتوث نسخه 4.1 است و به انواع گوشی های اندرویدی و گوشی های iOS به آسانی به صورت بی سیم متصل می شود. برای این منظور تنها کافیست تا هندزفری بلوتوثی ریمکس RB-T8 را روشن کنید و پس از آن از طریق لیست جستجوی بلوتوث گوشی، تبلت یا دیگر دستگاه های مجهز به بلوتوث به آن دسترسی خواهید داشت. توجه داشته باشید که محدوده عملکرد این هندزفری برابر با 10 متر است و برای اینکه از یک اتصال بلوتوثی با کیفیت بهره مند شوید، فاصله هندزفری و دستگاه متصل به آن نباید از این مقدار بیشتر شود. هندزفری ریمکس RB-T8 قابلیت اتصال بلوتوثی به دو گوشی مختلف به صورت هم زمان را نیز دارد و در صورت زنگ خوردن یکی از آنها به صورت خودکار بین دو گوشی سوئیچ را انجام می دهد.

هندزفری بلوتوث ریمکس Remax RB-T8

  • خوش ساخت و سبک!

شرکت ریمکس در ساخت هندزفری بلوتوث ریمکس مدل Remax RB-T8 از پلاستیک مرغوب ABS استفاده کرده و به همین دلیل این هندزفری دارای کیفیت ساخت بسیار مطلوبی است. این هندزفری در ابعاد 51 * 15 * 10 میلی متر و وزن 9 گرم عرضه شده و دارای سرگوشی بسیار نرمی است. بنابراین در صورت استفاده از آن در ساعات متوالی در طول روز، احساس خستگی و ناراحتی به شما دست نمی دهد. هندزفری تک گوشی ریمکس RB-T8 دارای گیره پلاستیکی نیز هست که به شکل هلال گوش طراحی شده و از خارج شدن هندزفری از گوش در حین تحرک های شما جلوگیری می کند.

هندزفری تو گوشی ریمکس RB-T8 دارای طراحی زیبایی نیز هست و در رنگ های مشکی، طلایی، نقره ای و سفید روانه بازار شده است. بنابراین امکان ست کردن هندزفری با گوشی برای شما وجود دارد و می توانید متناسب با سلیقه خود نسبت به خرید هندزفری با رنگ دلخواهتان اقدام نمایید.

  • میزان شارژدهی بسیار مطلوب باتری

باتری به کار رفته در هندزفری بی سیم بلوتوث ریمکس RB-T8 قادر به تأمین انرژی مورد نیاز هندزفری برای حدود 4 تا 5 ساعت مکالمه و پخش موسیقی و روشن نگه داشتن هندزفری در حالت آماده به کار به مدت 55 ساعت می باشد. این میزان شارژدهی باتری باعث می شود تا نیازی به شارژ چند باره هندزفری در طول روز نداشته باشید و بتوانید با خیال راحت از آن استفاده نمایید.

 

ادامه مطلب