سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نقد و بررسی فروشگاه های آنلاین

شارژر فندکی کداک Kodak CA2 با قابلیت شارژ سریع

    نظر

با همراه داشتن یک شارژ فندکی بدون نگرانی تمام روز را به رانندگی بپردازید و خیال خود را بابت تمام شدن شارژ گوشی آسوده کنید. شارژر فندکی کداک Kodak CA2 با قابلیت شارژ سریع می تواند پاسخگوی نیاز شما باشد. با هم نگاهی به کارایی و مشخصات این محصول در دو سایت دیجی کالا و ایده برتر می اندازیم:

ایده برتر پارسیان:

  • کوچک، سبک، خوش ساخت

شارژر فندکی کداک مدل Kodak CA2 در ابعاد 70 * 20 * 20 میلی متر و وزن 20 گرم روانه بازار شده و فضای بسیار کمی از داخل خودروی شما را اشغال می کند. به طوری که استفاده از آن هیچ گونه مزاحمتی برای شما در طول رانندگی ایجاد نخواهد کرد. همچنین این شارژر فندکی از کیفیت ساخت مطلوبی نیز بهره می برد و در صورت رخ دادن اتفاقاتی مانند رها شدن از دست و برخورد با زمین، وارد آمدن ضربه، فشار بیش از حد یا خراشیده شدن به آسانی آسیب نمی بیند.

  • سازگار با انواع دستگاه های دیجیتال

شما می توانید از شارژر فندکی ماشین کداک CA2 برای شارژ  گوشی موبایل، تبلت، پاوربانک، موزیک پلیر، هدفون و اسپیکر بلوتوثی، موزیک پلیر و دستگاه هایی از این دست استفاده کرد. این دستگاه دارای دو پورت خروجی از نوع USB است و می توان از آن برای شارژ دو دستگاه مختلف به صورت هم زمان استفاده کرد.

به طور کلی شارژر فندکی دو پورت کداک CA2 از طریق کابل MicroUSB برای شارژ گوشی ها و تبلت های اندرویدی و از طریق کابل تبدیل USB به لایتنینگ برای شارژ آیفون، آیپد و آیپاد قابل استفاده می باشد. همچنین می توانید این شارژر فندکی را از طریق یک کابل USB به انواع دستگاه های دارای پورت USB متصل نمود.

https://www.ebpnovin.com/%D8%B4%D8%A7%D8%B1%DA%98%D8%B1-%D9%81%D9%86%D8%AF%DA%A9%DB%8C-%DA%A9%D8%AF%D8%A7%DA%A9-Kodak-CA2

 

دیجی کالا:

اگر به دنبال تهیه شارژر فندکی برای خودرایتان هستید، شارژر فندکی کداک مدل CA2 یکی از گزینه‌هایتان است. ابعتد و وزن این مدل برای استفاده در تمامی خودروها مناسب است و فضای زیادی را اشغال نمی‌کند. این مدل در ابعاد 20 × 20 × 70 میلی‌متر و وزن 20 گرم به بازار عرضه شده. کداک ولتاژ ورودی این محصول را  12و 24 ولت و ولتاژ خروجی آن را  5 ولت اعلام کرده است. شارژر فندکی کداک مدل CA2 دارای دو درگاه خروجی USB است. یکی از ویژگی‌های این کالا امکان  شارژ سریع آن است. مقدار شدت جریان خروجی در نظر گرفته شده برای این کالا  2.4 آمپر مخصوص تبلت و موبایل اعلام شده. ایم محصول ساخت برند معتبر کداک است. شارژرهای فندکی کداک پس از گذراندن تست کیفیت دوباره آزمایش می‌شوند و میزان عملکرد آنها در برابر رقبا اندازه گیری می‌شود و شارژرهای دارای بالاترین عملکرد نسبت به رقبا وارد بازار می‌شوند. شارژرهای کداک کلیه تستهای محیطی از لحاظ دما ، رطوبت و ... را نسبت به آب و هوای هر کشور انجام می‌دهند.

https://www.digikala.com/product/dkp-1150333/%D8%B4%D8%A7%D8%B1%DA%98%D8%B1-%D9%81%D9%86%D8%AF%DA%A9%DB%8C-%DA%A9%D8%AF%D8%A7%DA%A9-%D9%85%D8%AF%D9%84-ca2

شما می توانید با مراجعه به سایت های ایده برتر و دیجی کالا از قیمت روز شارژر فندکی ماشین کداک CA2 اگاه شوید و همچنین با خرید اینترنتی از این دو فروشگاه انلاین محصول را درب منزل تحویل بگیرید.