سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نقد و بررسی فروشگاه های آنلاین

آیا هدست گیمینگ پلنترونیکس Plantronics Rig 500HS یک انتخاب ایده

    نظر

با هدست پلنترونیکس Plantronics Rig 500HS از اوج هجان و لذت در بازی بهره مند شوید! این هدست با ارائه صدایی شفاف لذت بازی را دو چندان می کند. ما توانستیم با استفاده از نقد و بررسی سه سایت دیجی کالا، ایده برتر پارسیان و رئال استور ویژگی های مهم محصول را برای شما گرد آوری کنیم.

دیجی کالا:

برای بازی با کنسول‌های PS4 و Xbox One استفاده از هدست پلنترونیکس مدل «Rig 500HS» گزینه‌ی هوشمندانه‌ای است. این هدست مخصوص این دو کنسول پرطرفدار طراحی شده است و گیمرها می‌توانند از آن برای مکالمه حین بازی با این کنسول استفاده کنند. البته می‌توانید از این هدست برای گوش کردن به موسیقی یا مکالمه با موبایل، کامپیوتر یا لپ‌تاپ نیز استفاده کنید. نحوه‌ی اتصال آن به دستگاه‌های دیجیتالی، به‌واسطه‌ی جک 3.5 میلی‌متری صورت می‌گیرد. طول کابل 1.3 متر است و کاملا متناسب با کاربری‌اش طراحی شده است. میکروفون آن روی کاپ طراحی شده است و کاربر به‌سادگی به آن دسترسی دارد. می‌توانید اندازه‌ی هدبند را به‌دلخواه خود تغییر دهید. گفتنی است هنگام بازکردن جعبه‌ی محصول، با تعدادی قطعات جداازهم روبه‌رو می‌شوید. هدبند از کاپ‌ها جدا هستند و شما می‌توانید آن‌ها را به‌سادگی به یکدیگر متصل کنید. صدایی که از این هدست تولید می‌شود، به‌لطف درایو 40 میلی‌متری‌اش از قدرت و کیفیت قابل‌قبولی برخوردار شده است. پاسخ‌فرکانسی آن از 20 تا 20000 هرتز و کاملا منطبق بر محدوده‌ی شنوایی انسان است. این هدست فاقد باتری است. این امر باعث می‌شود بتوانید بدون هیچ محدودیتی از این هدست خوش‌ساخت استفاده کرده و نگرانی بابت شارژ آن نداشته باشید. رنگ بدنه‌ی هدست، ارتشی است و متناسب با سلیقه‌ی افرادی خاص طراحی شده است. درمجموع با تهیه‌ی این هدفون، محصولی خوش‌ساخت را به خود هدیه می‌کنید که تا مدتی طولانی قابل‌استفاده است.

رئال استور:

این هدست مخصوص این دو کنسول پرطرفدار طراحی شده است و گیمرها می‌توانند از آن برای مکالمه حین بازی با این کنسول استفاده کنند. البته می‌توانید از این هدست برای گوش کردن به موسیقی یا مکالمه با موبایل، کامپیوتر یا لپ‌تاپ نیز استفاده کنید. نحوه‌ی اتصال آن به دستگاه‌های دیجیتالی، به‌واسطه‌ی جک 3.5 میلی‌متری صورت می‌گیرد. طول کابل 1.3 متر است و کاملا متناسب با کاربری‌اش طراحی شده است. میکروفون آن روی کاپ طراحی شده است و کاربر به‌سادگی به آن دسترسی دارد. می‌توانید اندازه‌ی هدبند را به‌دلخواه خود تغییر دهید. گفتنی است هنگام بازکردن جعبه‌ی محصول، با تعدادی قطعات جداازهم روبه‌رو می‌شوید. هدبند از کاپ‌ها جدا هستند و شما می‌توانید آن‌ها را به‌سادگی به یکدیگر متصل کنید. صدایی که از این هدست تولید می‌شود، به‌لطف درایو 40 میلی‌متری‌اش از قدرت و کیفیت قابل‌قبولی برخوردار شده است. پاسخ‌فرکانسی آن از 20 تا 20000 هرتز و کاملا منطبق بر محدوده‌ی شنوایی انسان است. این هدست فاقد باتری است. این امر باعث می‌شود بتوانید بدون هیچ محدودیتی از این هدست خوش‌ساخت استفاده کرده و نگرانی بابت شارژ آن نداشته باشید. رنگ بدنه‌ی هدست، ارتشی است و متناسب با سلیقه‌ی افرادی خاص طراحی شده است. درمجموع با تهیه‌ی این هدفون، محصولی خوش‌ساخت را به خود هدیه می‌کنید که تا مدتی طولانی قابل‌استفاده است.

ایده برتر پارسبان:

  • بدون احساس خستگی  حتی در استفاده های طولانی مدت

هدست Plantronics Rig 500HS در ابعاد 200 * 190 * 95 میلی متر و وزن 205 گرم عرضه شده و در صورت استفاده های طولانی مدت باعث ایجاد خستگی و ناراحتی شما نخواهد شد. هدبند این هدست برای بازی به گونه ای طراحی شده که به آسانی می توان اندازه آن را تغییر داد. همین طور میکروفون هدست پلنترونیکس Rig 500HS بر روی کاپ آن قرار گرفته و در هنگام گذاشتن این هدست با میکروفون بر روی سر به طور کامل در مقابل دهان قرار می گیرد. به این ترتیب صدای شما در هنگام مکالمه به شکلی کاملاً واضح و شفاف به طرف مقابل منتقل خواهد شد.

هدست با سیم پلنترونیکس Rig 500HS از لحاظ ظاهری نیز انتظارات شما را به خوبی برآورده می کند. هدبند این هدست دارای رنگ ارتشی می باشد و به صورت دو تکه طراحی شده است. این نوع طراحی سبب می شود تا در هنگام استفاده از این هدست در هنگام بازی حس خوشایندی به شما دست دهد!

  • اتصال آسان به کنسول بازی توسط رابط 3.5 میلی متری

هدست پلنترونیکس Rig 500HS از نوع با سیم است و از طریق رابط 3.5 میلی متری به کنسول بازی متصل می شود. همچنین می توان این هدست را به آسانی به انواع دستگاه های دارای پورت 3.5 میلی متری مانند گوشی موبایل، تبلت، کامپیوتر، لپ تاپ و... نیز متصل کرد. کابل به کار رفته در هدست پلنترونیکس Rig 500HS دارای طول 1.3 متر است و از کیفیت ساخت بالایی بهره می برد. به طوری که در هنگام استفاده از آن با مشکلاتی مانند در هم پیچیدن و گره خوردگی مواجه نمی شوید. همچنین با توجه به طول مناسب کابل، به آسانی می توانید از این هدست در هنگام بازی استفاده کنید.

 

در مجموع می توان گفت که انتخاب هدست Plantronics Rig 500HS یک  انتخاب هوشمندانه برای انجام بازی گرافیکی می یاشد که انجام مکالمه تلفنی و پخش موسیقی نیز امکان پذیر است. سه سایت مورد بررسی اطلاعات دقیق و جامعی را از این محصول در اختیار شما قرار می دهند. شما می توانید برای کسب اطلاعات تکمیلی به وب سایت این فروشگاه ها ی اینترنتی مراجعه نمایید.