سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نقد و بررسی فروشگاه های آنلاین

پایه نگهدارنده گوشی موبایل یسیدو Yesido C30

    نظر

پایه نگهدارنده گوشی موبایل در انواع مختلف تولید و عرضه شده است که شما در هنگام خرید با توجه به ویژگی هر محصول هولدر مورد نظر خود را انتخاب نمایید. یکی از پایه نگهدارنده ی با کیفیت در بازار هولدر Yesido C30 Car Holder است. از ویژگی های قابل ذکر این محصول امکان نصب ان بر روی دریچه کولر می باشد در صورت عدم نیاز به به اسانی قابل جدا سازی است. در ادامه به معرفی این محصول در سه سایت ایده برتر پارسیان، دیجی کالا و مستر کالا می پردازیم.

مستر کالا:

هولدر ها یکی از ضروری ترین ابزار های موجود برای فضای داخل اتومبیل ها می باشند.با استفاده از این محصول بسیاری از خطر های هنگام رانندگی کاهش می یابد.هولدر Yesido C22 قادر است گوشی های 4 تا 5.5  اینچی را به خوبی بین بازو های خود نگه دارد.زمانی که گوشی خود را داخل این هولدر قرار می دهید قسمت پایه نگه دارنده آن به پایین فشار داده می شود و بصورت خودکار دو بازوی اطراف به داخل جمع می شوند و گوشی را به خوبی نگه می دارند.

سری هولدر Yesido C30 قابلیت چرخش 360 درجه دارد و این امکان را به راننده می دهد تا زاویه گوشی خود را تنظیم کرده تا در حین رانندگی حواس پرتی نداشته باشد. جنس بدنه این پایه نگه دارنده از پلاستیک بوده که از مقاومت مطلوبی برخوردار می باشد.این هولدر با اتصال گیره نگه دارنده به دریچه کولر اتومبیل متصل می شود و بدون هیچ نگرانی گوشی شما را نگهداری می کند.

دیجی کالا:

 

 

مشخصات

  • مناسب برای
    گوشی تا سایز 7 اینچ
  • جنس
    فلز و ABS
  • قابلیت شارژ
    ندارد

 

 

ایده برتر پارسیان:

  • تنظیم زاویه دید به دلخواه شما

پایه نگهدارنده گوشی موبایل یسیدو مدل C30 از قابلیت چرخش 360 درجه ای نیز برخوردار است که با استفاده از  آن می توانید زاویه دید خود نسبت به نمایشگر گوشی را متناسب با دلخواه خود تنظیم کنید. این ویژگی نقش مهمی در ایمن تر شدن رانندگی شما و دسترسی راحت تر به گوشی دارد و باعث می شود تا به صفحه نمایش گوشی خود در هنگام رانندگی احاطه کامل داشته باشید.

  • ساخته شده از مواد اولیه مرغوب

جنس بدنه پایه نگهدارنده چرخشی گوشی یسیدو C30 از پلاستیک سخت ABS است و به همین دلیل این محصول دوام بالایی در برابر آسیب های احتمالی مانند ضربه، خراشیدگی و فشار دارد. در مجموع این پایه نگهدارنده گیره ای گوشی یسیدو دارای کیفیت ساخت بسیار مطلوبی است و می توان بر روی استفاده طولانی مدت بر روی آن حساب باز کرد. با توجه به این مشخصات می توان قیمت هولدر گوشی موبایل یسیدو C30 را مناسب ارزیاب

پایه نگهدارنده گوشی موبایل یسیدو 0C3 مجهز به سه بازو جهت نگه داشتن انواع گوشی های موبایل اندرویدی و ایفون است. این پایه نگهدارنده با کیفیت می تواند یک انتخاب ایده ال برای شما باشد  همچنین می توانید با مراجعه به دو سایت ذکر شده قیمت دو محصول را مقایسه نمایید و سپس نسبت به خرید اینترنتی اقدام نمایید.