سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نقد و بررسی فروشگاه های آنلاین

نقد و بررسی هندزفری بلوتوث ریمکس Remax RB-T6C

    نظر

هندزفری بلوتوث ریمکس Remax RB-T6C از دیگر هندزفری های بلوتوثی و بی سیم است که شرکت ریمکس به بازار عرضه کرده است. به آسانی به صورت بدون سیم به موبایل و تبلت شما متصل می شود.

با هم به بررسی مشخصات این کالا به منظور خرید هندزفری بلوتوث در فروشگاه های اینترنتی دیجی کالا، ایده برتر پارسیان، مقداد، مستر کالا و سه سنتر می پردازیم.

ایده برتر پارسیان:

معرفی هندزفری ریمکس RB-T6C

 با استفاده از هندزفری بلوتوث ریمکس Remax RB-T6C می توانید در حین رانندگی، پیاده روی و به طور کلی انجام فعالیت های روزانه خود به تماس های دریافتی پاسخ دهید و به موسیقی های محبوبتان گوش دهید. این هندزفری از نوع بلوتوثی است و به آسانی به صورت بدون سیم به موبایل و تبلت شما متصل می شود. وزن سبک، ارائه صدایی با کیفیت و شفاف و شارژدهی مناسب باتری بخشی از ویژگی های هندزفری ریمکس RB-T6C هستند که باعث محبوبیت این محصول شرکت ریمکس در میان کاربران شده است.

 

قابلیت های هندزفری Remax RB-T6C

  • اتصال بلوتوثی قدرتمند بدون قطع و وصل شدن صدا

در هندزفری بی سیم ریمکس RB-T6C از بلوتوث نسخه 4.1 استفاده شده است. برای استفاده از این هندزفری تنها کافیست تا آن را روشن کنید و پس از آن از لیست جستجوی بلوتوث گوشی و دیگر دستگاه های مورد نظرتان به آن دسترسی خواهید داشت. هندزفری بلوتوثی ریمکس RB-T6C توانایی بالایی در برقراری اتصال بلوتوثی دارد و در هنگام استفاده از آن با قطع و وصل شدن صدا روبرو نمی شوید. البته توجه داشته باشید که محدوده عملکرد این هندزفری برابر با 10 متر است و در صورت بیشتر شدن فاصله هندزفری و دستگاه متصل به آن، اتصال میان آنها قطع می شود. این هندزفری ریمکس امکان اتصال به دو دستگاه به صورت هم زمان را نیز دارد که باعث با توجه به قیمت هندزفری بلوتوث ریمکس مدل Remax RB-T6C نکته قابل توجهی است.

 

  • تجربه صدایی عالی با کیفیت HD

با استفاده از هندزفری تک گوشی ریمکس RB-T6C از صدایی با کیفیت HD در هنگام پخش موسیقی بهره مند خواهید شد و می توانید از گوش دادن به موسیقی های محبوبتان در حین انجام دادن کارهای روزانه نهایت لذت را ببرید! همچنین این هندزفری در هنگام مکالمه تلفنی نیز عملکرد بسیار مطلوبی از خود نشان می دهد و صدای طرف مقابل را با کیفیتی عالی به شما ارائه می دهد. هندزفری تو گوشی ریمکس RB-T6C دارای میکروفون با قابلیت حذف نویزهای محیطی است و حتی در مکان های نسبتاً شلوغ نیز صدای شما را با وضوح و شفافیتی عالی به طرف مقابل مکالمه منتقل می کند.

  • ارائه همراه با پایه شارژر و گیره نگهدارند

شارژ کامل باتری به کار رفته در هندزفری بی سیم بلوتوث ریمکس RB-T6C برای 4 ساعت مکالمه یا پخش موسیقی کفایت می کند. همچنین این باتری قادر به تأمین انرژی مورد نیاز برای 45 روز روشن نگاه داشتن هندزفری در حالت آماده به کار می باشد که کاملاً قابل قبول به نظر می رسد. همراه با هندزفری مکالمه ریمکس RB-T6C یک پایه شارژر نیز ارائه می شود که از قابلیت شارژدهی هوشمند برخوردار است. همچنین شما می توانید با استفاده از گیره نگهدارنده، این پایه شارژر را به عنوان مثال به دریچه کولر خودرو متصل کرده و هندزفری خود را در حین رانندگی شارژ نمایید. همچنین این هندزفری به نشانگر LED هشدار میزان باتری هم مجهز است. لازم به ذکر است که برای شارژ هندزفری بلوتوثی ریمکس RB-T6C و پایه شارژ ارائه شده همراه با آن از کابل MicroUSB می توانید استفاده نمایید.

هندزفری بلوتوث ریمکس Remax RB-T6C

  • مناسب برای استفاده های طولانی مدت در طی روز

هندزفری ریمکس RB-T6C در ابعاد 57 * 30 * 20 میلی متر ارائه شده و از طراحی جمع و جوری برخوردار است. به طوری که می توان بدون احساس خستگی و ناراحتی از این هندزفری به مدتی طولانی در طی روز استفاده کرد.

از لحاظ طراحی ظاهری نیز هندزفری بی سیم بلوتوث دار ریمکس RB-T6C در وضعیت مطلوبی قرار دارد و از ظاهری زیبا بهره می برد. این هندزفری در رنگ های خاکستری، طلایی و سفید ارائه شده که متناسب با سلیقه خود می توانید رنگ مورد نظرتان را از میان آنها انتخاب نمایید. از دیگر مشخصات طراحی هندزفری ریمکس RB-T6C باید به تعبیه دکمه های کنترل میزان صدا و مدیریت تماس های دریافتی بر روی بدنه آن اشاره کرد که کار با هندزفری را برای شما بسیار آسان می کنند.

برای مشاهده تصاویر کالا و قیمت آن اینجا کلیک کنید.

دیجی کالا:

با مدل «RB-T6C» از هدست بلوتوثهای «ریمکس» علاوه بر پاسخگویی به تماسها و مکالمه، میتوانید به موسیقی هم گوش داده و صدا و موزیک را کنترل بدون نیاز به استفاده از دست، کنترل کنید. برای استفاده و برقراری اتصال میان گوشی موبایل و این هدست، باید در مرحلهی اول بلوتوث گوشی موبایلتان را روشن کنید. سپس هدست را روشن کرده و نام آن را از میان دستگاههای پیدا شده در گوشی موبایلتان انتخاب کنید. زمانی که اتصال برقرار شود، راهنمای صوتی این هدست، وضعیت اتصال را اعلام خواهد کرد. برای برقراری اتصال لازم است به ورژن بلوتوث هدست و گوشی موبایل توجه داشته باشید. ورژن بلوتوث در این محصول 4.1 است و ورژن بلوتوث در گوشی موبایل شما هم باید 4.1 یا بالاتر از آن باشد. این محصول قابلیت اتصال به دو دستگاه بهطور همزمان را دارد و محدودهی عملکرد بلوتوث در آن 10 متر است. منظور از محدودهی عملکرد این است که اگر فاصلهی هدست و گوشی موبایل متصل شده به آن بیشتر از 10 متر شود، ارتباط میان آن دو قطع خواهد شد. ظرفیت باتری در این مدل از هدستهای ریمکس به صورتی است که قابلیت 4 ساعت مکالمهی مداوم را برای شما فراهم خواهد کرد. همچنین این باتری در حالت استندبای قادر است تا 45 روز دوام داشته و روشن بماند. شما میتوانید وضعیت باتری در این محصول را با استفاده از نشانگر LED روی هدست بررسی کنید تا در مواقع لازم آن را شارژ کنید. برای شارژ باتری آن کافی است هدست را با استفاده از یک کابل USB به یک دستگاه مجهز به درگاه USB مانند لپتاپ و کامپیوتر یا یکی از انواع شارژرهای دیواری، فندکی، پاور بانک و دیگر شارژرهای از این قبیل متصل کنید. با این مدل از هدست بلوتوثهای ریمکس میتوانید با گوشی موبایلتان بدون نیاز به استفاده از دست مکالمه کرده و همچنین موسیقی مورد علاقهتان را هم گوش دهید.

برای مشاهده تصاویر کالا و قیمت آن اینجا کلیک کنید.

سه سنتر:

 

هندزفری بلوتوث Remax RB-T6C Bluetooth Headphones توسط شرکت ریمکس طراحی و تولید شده است . این هندزفری از فلز مرغوب ساخته شده و طراحی شیک و کیفیت بالایی را به ارمغان آورده است . با استفاده از این هندزفری ریمکس می توانید انواع سبک های موسیقی را با تمام جزئیات گوش دهید و  در استفاده طولانی مدت نیز احساس خستگی نخواهید داشت .

 

طراحی این هندزفری به گونه ی است که در داخل ماشین هم قابل استفاده است و با استفاده از شارژر فندکی ارائه شده می توانید هندزفری بلوتوث خود را شارژ کنید . پایه شارژر به عنوان نگهدارنده نیز استفاده می شود ، پایه آن روی داشبورد خودرو وصل می شود .

هندزفری RB-T6C دارای سوکت هایی برای اتصال به پایه شارژ است که خاصیت آهنربایی دارد و به خوبی در جای خود قرار می گیرد . البته وقتی پایه شارژ در دسترس تان نبود ، این امکان وجود دارد هندزفری را به صورت جداگانه به شارژ وصل کنید .

Remax RB-T6C Bluetooth Headphones

 

طراحی این محصول به صورت توگوشی است و طوری درون جداره گوش خارجی قرار می گیرد که صداهای اطراف و نویزها را از بین می برد . البته این محصول به میکروفون داخلی نیز مجهز شده و پنل کنترل تماس و پخش موسیقی آن با تمام گوشی های اندرویدی و iOS سازگاری دارد .

ویژگی های Remax RB-T6C Bluetooth Headphones :

-اتصال از طریق بلوتوث نسخه 4.1

-طراحی شیک و مناسب استفاده در خودرو

-کیفیت بالای صدا و شفافیت HD

– ساخته شده از فلز و مواد اولیه مرغوب

-قابلیت پاسخ به تماس و کنترل موزیک

– به همراه استند شارژر قابل نصب در خودرو

– قابلیت کنترل کامل موسیقی و تماس

-سازگار با تمام دستگاه های اندرویدی و iOS

برای مشاهده تصاویر کالا و قیمت آن اینجا کلیک کنید.

مستر کالا:

معرفی اجمالی محصول:

هندزفری بلوتوث ریمکس Remax RB-T6C با استفاده از جدیدترین تکنولوژی های روز ساخته شده و کیفیت طراحی و ساخت این هندزفری از برند خوشنام Remax افراد زیادی را به سمت خود کشانده است.حتما این را می دانید که فلز مرغوب کیفیت صدا را تا حد چشمگیری در هدست و هندزفری بالا می برد،بر اساس این گفته کمپانی ریمکس نیز از فلز مرغوب صیقل داده شده در ساختار RB-T6C به کار برده تا در کنار طراحی شیک،ساختاری با کیفیت با طول عمر زیاد داشته باشد تا در تمامی شرایط بتوان از آن استفاده کرد.برخلاف اغلب هندزفری های موجود که توانایی پخش باس، تریبل (زیر و بم) و دینامیک صدا را یکجا ندارند، این هدفون امکانی را گرد هم آورده تا انواع سبک های موسیقی را با تمام جزئیات بشنوید. این خصیصه سبب خواهد شد تا در استفاده های طولانی مدت از آن نهایت لذت را برده و احساس خستگی نکنید.طراحی این محصول کاملا مناسب برای استفاده در ماشین می باشد به گونه ای که پایه شارژر ماشینی داشته که با استفاده از شارژر فندکی داخل پک با استفاده از کابل،که یکسر کابل به شارژر فندکی و سر دیگر به پایه شارژر متصل می شود،توانایی شارژ هندزفری ریمکس را داراست.پایه شارژر علاوه بر قابلیت شارژر یک نگهدارنده نیز محسوب می شود،پایه شارژر بر روی قسمت داشبورد اتوموبیل متصل می شود.هندزفری RB-T6C در قسمت پشتی دارای سوکت های برای اتصال به پایه شارژ می باشد که در هنگام نزدیک کردن آن به پایه شارژ قابلیت آهنربایی داشته و به خوبی در جای خود قرار می گیرد.این هندزفری به تنهایی هم قابل استفاده می باشد.در زمانی که پایه شارژر در دسترس نبود به سادگی می توانید خود هندزفری را جدا به شارژ وصل کنید.این هندزفری دارای طراحی تو گوشی به صورتی که کاملا درون جداره گوشی خارجی قرار می گیرد و به طور کامل صدای نویز و صدای بیرون را از بین می برد.Remax RB-T6C دارای میکروفون داخلی و پنل کنترل تماس و پخش موسیقی سازگار با سیستم عامل های iOS و Android می باشد. 
کیفیت فوق العاده و قابلیت های هندزفری بلوتوث ریمکس Remax RB-T6C تجربه جدیدی برای گوش دادن به موزیک های مورد علاقه تان خواهد بود.

برای مشاهده تصاویر کالا و قیمت آن اینجا کلیک کنید.

مقداد آی تی:


صدای اعلان تماس
قابلیت پخش موسیقی
قابلیت کنترل صدا و موزیک
اتصال سریع و آسان از طریق بلوتوث
امکان اتصال به دو دستگاه به صورت همزمان
دارای فناوری انعکاس صدا CVC و برطرف کردن نویز
قابلیت استفاده از شارژر فندکی برای شارژ هندزفری

برای مشاهده تصاویر کالا و قیمت آن اینجا کلیک کنید.


توضیحات موجود در سایت فروشگاهی ایده برتر در مقایسه با بقیه وب سایت ها کامل تر و بهتر می باشد.