سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نقد و بررسی فروشگاه های آنلاین

نقد و بررسی دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-RZ370

    نظر

برای ارائه مطالب خود در جلسات اداری یا کلاس های آموزشی یا تماشای فیلم های سینمایی مورد علاقه تان نیازمند یک ویدئو پروژکتو با کیفیت هستید. دیتا ویدئو پروژکتور PT-RZ370 محصول شرکت نام اشنای پاناسونیک به خوبی نیاز شما را در این زمینه بر طرف می سازد. ما توانستیم با استفاده از نقد و بررسی سایت های ایده برتر پارسیان، سیما پردازان اداک و ارتباط مگ ویژگی های مهم محصول را برای شما گرد آوری کنیم.

سیما پردازان اداک:

ویدئو پروژکتــور پاناسـونیـک مـدل RZ370 بـا طراحی حرفــه ای کـه دارد می توانـد در مصـارف نمایشگاهی، کلاسهای بزرگ و سایت ها  مـــورد اســـتفاده قرار گیـرد. این دیتـا پـروژکتــور با تکنـولـوژی ساخت DLP تصـویری بـا شــدت روشنایی 3500 انسی لومنـز و رزولوشـن واقعـی Full HD ارائـه می کنـد. ایـن ویدئـو پروژکتــور دارای یـک ورودی RGB و یـک ورودی HDMI و یک ورودی DVI اســت. امکــان اصـــلاح تصـــاویـر ذوزنقـه ای عمودی تـا 40 درجه عمودی از دیـگر  ویژگیهای این مـدل پروژکتور پاناسونیک است.

http://www.adak-projectors.com/section8/%D9%BE%D8%A7%D9%86%D8%A7%D8%B3%D9%88%D9%86%D9%8A%DA%A9/%D9%88%D9%8A%D8%AF%D8%A6%D9%88-%D9%BE%D8%B1%D9%88%DA%98%DA%A9%D8%AA%D9%88%D8%B1/PT-RZ370/lang/Fa.aspx

ارتباط مگ:

ویدئو پروژکتور نصبی سری PT-RZ370 پاناسونیک مناسب نصب در موزه‌ها، نمایشگاه‌ها، سالن‌های تئاتر و به‌طورکلی مکان‌هایی است که نیاز به فعالیت ویدئو پروژکتور به مدت طولانی است. این سری دیتا پروژکتور دارای روشنایی 3500 لومنی است. کنتراست ویدئو پروژکتور نصبی سری PT-RZ370 پاناسونیک 10000:1 است و ازاین‌رو قابلیت پخش محتواهای مختلف را دارد.

دیتا پروژکتور سری PT-RZ370 قادر به پشتیبانی از رزولوشن‌های HD و Full HD بوده و تصویری با جزئیات و تفکیک مناسب نمایش می‌دهد. این سری شامل 2 مدل PT-RZ370 و PT-RW330 است.

ایده برتر پارسیان:

  • مجهز به منبع نوری پخش لیزری/LED

دیتا پروژکتور پاناسونیک PT-RZ370 از یکی از جدیدترین تکنولوژی های پاناسونیک که مربوط به تلفیق نمایش به صورت لیزری و LED است، بهره می برد. این فناوری باعث شده تا این ویدئو پروژکتور پاناسونیک برای نمایش تصاویر به لامپ و همچنین فیلتر هوا نیازی نداشته باشد! از این جهت هزینه های نگهداری ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-RZ370 بسیار پایین است و تا 20 هزار ساعت نیازی به صرف هزینه های اضافی برای سرویس آن نخواهید داشت.

  • یک ویدئو پروژکتور Full HD با کیفیت!

همان طور که اشاره شد، ویدئو پروژکتور Panasonic PT-RZ370 قابلیت نمایش تصاویر با کیفیت فول اچ دی را دارد و دارای رزولوشن 1920*1080 پیکسل است. همچنین باید به این نکته اشاره کنیم که این ویدئو پروژکتور Full HD از فناوری DLP برای نمایش تصاویر بهره می برد. این مشخصات بیانگر این هستند که تصاویر ارائه شده با ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-RZ370 دارای کیفیتی بسیار مطلوب هستند و حتی جزئیات موجود در آنها نیز کاملاً واضح خواهند بود. ضمن اینکه در این ویدئو پروژکتور خانگی فول اچ دی از فناوری SOLID SHINE استفاده شده که به شفاف تر و طبیعی تر شدن رنگ های موجود در تصاویر کمک زیادی می کند.

شما می توانید برای دریافت قیمت روز دیتا پروژکتور PT-RZ370 به سایت های ایده برتر پارسیان، سیما پردازان اداک و ارتباط مگ مراجعه نمایید. ضمن خرید ارزان تر محصول را درب منزل تحویل بگیرید.