سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نقد و بررسی فروشگاه های آنلاین

برقراری یک اتصال بلوتوثی باکیفیت با هندزفری بلوتوث سنهایزر Sennh

    نظر

گوش دادن به موسیقی مورد علاقه تان در هنگام کار های روزمره می تواند لذت انجام کار را دو چندان کند! هندزفری بلوتوث سنهایزر Sennheiser Presence قدرت پخش صدای بالایی دارد و انتظارات شما در هنگام گوش دادن به موسیقی و مکالمه تلفنی برطرف می سازد. با هم نگاهی به کارایی و مشخصات فنی این هندزفری از سه سایت ایده برتر پارسیان، دیجی کالا و ایران هدفون می اندازیم:

ایران هدفون:

هدست بلوتوث PRESENCE، گزینه‌ای بی‌مانند برای حرفه‌ای‌ها و کاربران سخت‌گیری‌ست که همواره در حال سفر هستند و می‌خواهند مکالمات تلفنی بی‌نقص و شفافی داشته باشند.

این هدست، با بهره‌گیری از سه میکروفون دیجیتال و تکنولوژی‌های Speak-Focus و WindSafe، در شلوغ‌ترین و پر همهمه‌ترین موقعیت‌ها نیز، برای کاربر، گفتگوهای تلفنی واضح و ناب با کیفیت صدای HD به ارمغان می‌آورد.

از سوی دیگر، PRESENCE از بدنه‌ای کوچک و سبک بهره ‌می‌برد که یک باتری قدرتمند را در خود جای داده است. باتری که با هر بار شارژ یک ساعته و بیست دقیقه‌ای، حدود 10 ساعت استفاده‌ی مداوم شارژ ذخیره می‌کند.

شاخصه‌ی جالب توجه و کاربردی دیگر این هدست بی‌نظیر، برخورداری از تکنولوژی ActiveGard برای جلوگیری از شنیدن شدت صداهای بالای 118 دسی‌بل و آسیب‌های احتمالی به گوش است.

دیجی کالا:

هندزفری‌ها ابزارهایی هستند که به کاربران این امکان را می‌دهند تا بدون نگه داشتن گوشی در کنار گوش‌شان به کارهایی مثل مکالمه یا گوش دادن به موسیقی بپردازند. در ابتدا که تلفن‌های همراه درگاه‌های خروجی صدا متفاوتی داشتند، شرکت‌های سازنده به این فکر می کردند که هندزفری‌هایی متناسب با درگاه‌های خروجی صدا برای گوشی‌های مختلف ساخته و از این طریق تولیدات خود را برای هر نوع تلفن همراهی بسط دهند. به همین خاطر امکان این‌که از یک هندزفری برای اتصال به گوشی‌های مختلف‌ استفاده شود، کم بود. در هم پیچیده شدن سیم‌های هندزفری، تا شدن، کشیدگی یا احتمال کنده شدن سیم ازها دیگر مشکلاتی بود که کاربران با آن‌ها روبرو شدند. با فراگیر شدن سیستم ارتباط بلوتوث، شرکت‌های تولید‌کننده به این فکر افتادند که می‌توانند از این طریق مشکل سیم‌های هندزفری را برای همیشه حل کنند و راحتی و آسایش بیش‌تری را در اختیار کاربران‌شان قرار دهند. حالا دیگر با اتصال هندزفری‌ها به گوشی‌ها از طریق بلوتوث فرقی نمی‌کند که گوشی شما ساخت چه شرکتی است یا چه نوع درگاهی برای خروجی صدا دارد.

https://www.digikala.com/product/dkp-65084/%D9%87%D8%AF%D8%B3%D8%AA-%D8%A8%D9%84%D9%88%D8%AA%D9%88%D8%AB-%D8%B3%D9%86%D9%87%D8%A7%DB%8C%D8%B2%D8%B1-%D9%85%D8%AF%D9%84-presence#/tab-comments/&page=1&order=newest_comment

ایده برتر پارسیان:

  • برقراری یک اتصال بلوتوثی با کیفیت!

در هندزفری بی سیم سنهایزر Presence از بلوتوث نسخه 4.0 استفاده شده و به همین دلیل به آسانی می توان آن را به گوشی موبایل، تبلت و دیگر دستگاه های دارای بلوتوث متصل کرد. برای این منظور تنها کافیست تا هندزفری خود را روشن کنید و پس از آن از طریق لیست جستجوی بلوتوث دستگاه خود به آن دسترسی خواهید داشت. از جمله امکانات کاربردی هندزفری بلوتوثی سنهایزر Presence باید به قابلیت اتصال آن به دو دستگاه مختلف به صورت هم زمان اشاره کرد. بنابراین اگر از دو گوشی یا گوشی و تبلت در کنار هم در طول روز برای انجام کارهایتان استفاده می کنید، این هندزفری سنهایزر یک وسیله کارآمد برای شما خواهد بود.

نکته دیگری که در این زمینه باید به آن اشاره کنیم این است که محدوده عملکرد هندزفری بی سیم بلوتوث سنهایزر Presence می باشد که از طرف شرکت Sennheiser برابر با 25 متر تنظیم شده است. از این جهت فاصله هندزفری تا دستگاه های متصل به آن نباید از این مقدار بیشتر شود تا اتصال میان آنها برقرار باقی بماند.

  • قابلیت کار با دستیارهای صوتی گوشی

علاوه بر پخش موسیقی و انجام مکالمه، هندزفری بی سیم سنهایزر Presence دارای قابلیت برقراری ارتباط با دستیارهای صوتی گوشی مانند Siri و Google Assistant را دارد. بنابراین تنها با لمس یک دکمه می توانید فرمان های مورد نظرتان را به صورت صوتی به گوشی خود ارسال نمایید. با توجه به این مشخصات می توان قیمت هندزفری سنهایزر Presence را مناسب ارزیابی کرد.

اگر برای شما شفافیت و وضوح بالای هندزفری در محیط های شلوغ و فضاهای باز اهمیت دارد. هندزفری بی سیم سنهایزر Presence با سه میکروفون با قابلیت حذف نویز، می تواند گزینه ای ایده ال باشد. با مراجعه به سایت دیجی کالا ضمن مشاهده نظر کاربران این محصول، می توانید خرید خود را با بهترین قیمت ثبت کنید.