سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نقد و بررسی فروشگاه های آنلاین

پایه نگهدارنده گوشی موبایل باسئوس Baseus Small Ear Vertical Type

    نظر

کیفیت و دوام یک پایه نگهدارنده گوشی موبایل چقدر برای شما اهمیت دارد؟ خرید یک هولدر با کیفیت می تواند سال ها پاسخگوی نیز شما باشد از پایه نگهدارنده های با کیفیت موجود در بازار می توان به هولدر آهنربایی موبایل  Small Ear Vertical Type محصول شرکت باسئوس اشاره کرد. در ادامه به معرفی این محصول در سایت های دیجی کالا و ایده برتر پارسیان می پردازیم.

دیجی کالا:

  • مناسب برای

اکثر گوشی های هوشمند

  • قابلیت شارژ

ندارد

  • اسپیکر

ندارد

  • شارژ فندکی

ندارد

  • سایر توضیحات

- قابلیت چرخش 360 درجه

  • - دارای یک ورق فلزی برای ربایش بیشتر
  • دارای ریموت برای عکاسی

ندارد

ایده برتر پارسیان :

  • خوش ساخت، با کیفیت، با دوام

بدنه هولدر گوشی Small Ear Vertical Type از آلیاژ آلومینیوم ساخته شده و کیفیت ساخت بسیار مطلوبی دارد. این هولدر نگهدارنده موبایل در برابر صدمات احتمالی مانند ضربه، فشار، خط و خش و رها شدن از دست و برخورد با زمین به آسانی آسیب نمی بیند و در صورت استفاده صحیح، برای سال ها پاسخگوی نیازهای شما خواهد بود.

هولدر آهنربایی موبایل باسئوس Small Ear Vertical Type دارای ابعاد بسیار کوچک (28 * 41 * 36 میلی متر) و وزن فقط 44 گرم است و یکی از جمع و جورترین هولدرهای موجود در بازار محسوب می شود. پس استفاده از آن کوچکترین مزاحمتی برای شما در هنگام رانندگی ایجاد نخواهد کرد.

  • قابل نصب بر روی داشبورد ماشین، میز و دیگر سطوح صاف

پایه نگهدارنده گوشی موبایل باسئوس Baseus Small Ear Vertical Type دارای خاصیت چسبندگی بسیار قوی است و به شکلی کاملاً محکم در محل مورد نظر شما بر روی داشبورد ماشین نصب می شود. این هولدر آهنربایی موبایل برای ماشین مقاومت بالایی نیز در برابر تکان های ماشین دارد و در اثر این تکان ها از جای خود جدا نمی شود. نکته قابل ذکر در رابطه با پایه نگهدارنده موبایل داشبورد باسئوس Small Ear Vertical Type این است که شما می توانید از آن در بیرون از ماشین و در منزل یا محل کار خود نیز استفاده کنید. برای این منظور به سادگی می توانید آن را بر روی میز، پیشخوان یا هر سطح صاف دیگری نصب کنید و گوشی خود را به منظور تماشای فیلم یا مطالعه کتاب دیجیتالی بر روی آن قرار دهید.

https://www.ebpnovin.com/%D9%BE%D8%A7%DB%8C%D9%87-%D9%86%DA%AF%D9%87%D8%AF%D8%A7%D8%B1%D9%86%D8%AF%D9%87-%DA%AF%D9%88%D8%B4%DB%8C-%D9%85%D9%88%D8%A8%D8%A7%DB%8C%D9%84-%D8%A8%D8%A7%D8%B3%D8%A6%D9%88%D8%B3-Baseus-Small-Ear-Vertical-Type

ضمن مطالعه ی اینجانب از نقد و بررسی های صورت گرفته توسط دو فروشگاه اینترنتی ایده برتر و دیجی کالا در خصوص پایه نگهدارنده گوشی Small Ear Vertical Type می توان گفت که شرکت ایده برتر مشخصات و ویژگی های این محصول را به خوبی ذکر کرده است. شما می توانید با مراجعه به این سایت اطلاعات تکمیلی را کسب نمایید به همین منظور لینک این وب سایت فروشگاهی برای شما پیوست گردیده است.