سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نقد و بررسی فروشگاه های آنلاین

مشخصات پایه نگهدارنده گوشی موبایل یسیدو Yesido C54

    نظر

پایه نگهدارنده یا هولدر از وسایل ضروری حین رانندگی است که از طریق آن می توان به راحتی با نرم افزارهای مسیریاب به مقصد موردنظر خود رسید. در این نقد و بررسی پایه نگهدارنده گوشی موبایل یسیدو Yesido C54 را انتخاب کرده ایم. بررسی این محصول را از سایت های دیجی کالا، ایده برتر و نشت شاپ انتخاب کرده ایم.

نشت شاب:

 

پایه نگهدارنده گوشی موبایل یسیدو مدل C54، با طراحی شکیل و زیبا در تمام لحظه هائی که به نگهدارنده برای گوشی یا تبلت نیاز است، نقش خود را کامل و بی نقص ایفا می کند.

طراحی و ساخت

پایه نگهدارنده گوشی موبایل یسیدو مدل C54 به وسیله آهن ربایی که بر سطح بالایی آن تعبیه شده است، گوشی (یا تبلت) را نگه می دارد. تکنولوژی مبتنی بر مگنت و آهن ربا می تواند بسیار پرریسک باشد. در مقایسه با هولدرهایی که از زیرساخت های فیزیکی استفاده می کنند، امکان لیز خوردن و جدا شدن در مگنتی ها بیشتر است. برای حل این مشکل، شش مگنت متمایز بر سطحی قرار دارد که گوشی روی آن قرار می گیرد. آهن رباها، آهن ربای اصلی و نه القا شده هستند و شدت جذب آن ها در طول زمان کاهش نمی یابد. انتخاب این مگنت ها نسبت به نمونه های مشابه، جذب 60 برابری را فراهم کرده است. لایه سطحی نیز با سلیکونی پوشیده شده که از لیز خوردن گوشی جلوگیری می کند و هم بر سطح گوشی خش ایجاد نمی کند.

دیجی کالا:

امروزه در دسترس بودن گوشی موبایل یکی از دغدغه های کاربران است. گاهی ممکن است که در حال رانندگی باشید و بخواهید با استفاده از GPS مکانی را پیدا کنید یا به تماس های اضطراری خود پاسخ دهید. با توجه به قوانین راهنمایی و رانندگی، نباید در حین رانندگی گوشی خود را در دست بگیرید. در چنین شرایطی یک پایه نگهدارنده موبایل می تواند به شما کمک کند. با استفاده از این پایه ها می توانید گوشی خود را در موقعیتی مناسب و در میدان دید خود قرار دهید. یکی از انتخاب هایی که می تواند پیش روی شما قرار بگیرد، هولدر مگنتی یسیدو C54 است. انتهای پایه هولدر یک مکنده قوی قرار دارد که به شما این امکان را می دهد که هولدر را به راحتی روی هر سطحی بچسبانید. اتصال گوشی و هولدر از طریق آهنربا انجام می شود از همین رو درون بسته بندی برچسب مخصوص آهنربایی قرار دارد که لازم است آن را به پشت گوشی موبایل خود بچسبانید تا گوشی به راحتی روی پایه آهنربایی هولدر قرار بگیرد. سری هولدر Yesido Y54 قابلیت چرخش 360 درجه داشته و همین امر باعث شده تا به راحتی بتوانید زاویه گوشی را با دید خود تنظیم کنید. این هولدر دارای ابعاد کوچکی بوده و همین امر باعث شده تا هیچگونه فضایی از اتومبیل شما را اشغال نکند و به دلیل ظاهر زیبایی که دارد فضای داخل اتومبیل شما را زیباتر می کند. بدنه این محصول از پلاستیک + ABS ساخته شده که این امر باعث شده مقاومت بالایی در برابر ضربه و فشار داشته باشد.
ایده برتر:

قابلیت و مشخصات هولدر موبایل یسیدو C54

اگر از آن دسته افرادی هستید که از اپلیکیشن های مسیریابی موبایل در حین رانندگی زیاد استفاده می کنید، پایه نگهدارنده گوشی موبایل یسیدو Yesido C54 یک وسیله کاربردی برای شما خواهد بود. این پایه نگهدارنده با اتصال به داشبورد یا شیشه ماشین، امکان کار کردن با گوشی بدون نیاز به در دست گرفتن آن را برای شما فراهم می آورد و به این ترتیب می توانید یک رانندگی امن و بی خطر را تجربه کنید.

 

  • اتصال محکم به داشبورد یا شیشه ماشین

پایه نگهدارنده گوشی یسیدو مدل Yesido C54 به یک پایه مکنده مجهز است و به شکلی کاملاً محکم بر روی داشبورد یا شیشه ماشین شما متصل می شود. به طوری که تکان های ماشین در حال حرکت باعث جدا شدن آن از محل نصب شده نخواهد شد. همچنین این هولدر گوشی به گونه ای طراحی شده که تماس مستقیم آفتاب با آن مشکلی در استحکام اتصال آن ایجاد نخواهد کرد. لازم به ذکر است که نگهدارنده گوشی یسیدو C54 بر روی سطوح صاف دیگر مانند میز هم قابل استفاده بوده و می توان از آن در خارج از فضای ماشین نیز بهره برد. در مجموع می توان قیمت پایه نگهدارنده گوشی مدل Yesido C54 را با توجه به این ویژگی ها مناسب ارزیابی کرد.

 

  • اتصال گوشی به هولدر به صورت آهنربایی

پایه نگهدارنده موبایل یسیدو C54 از نوع آهنربایی است و به شکلی کاملاً محکم گوشی را نگه می دارد. توجه داشته باشید که برای استفاده از این نگهدارنده موبایل ماشین باید ابتدا برچسب آهنربایی ارائه شده همراه با آن را بر روی بدنه گوشی یا قاب آن بچسبانید. در هنگام استفاده از پایه نگهدارنده مگنتی یسیدو C54 خیالتان بابت اتصال محکم گوشی به آن به طور کامل راحت خواهد بود. لازم به ذکر است که این پایه نگهدارنده با انواع گوشی موبایل در ابعاد 4.7 تا 6.5 اینچی سازگار می باشد.

 

پایه نگهدارنده گوشی موبایل یسیدو Yesido C54

  • بهترین زاویه دید نسبت به گوشی را تجربه کنید!

هولدر موبایل یسیدو C54 قابلیت تغییر زاویه نسبت به لولای مرکزی هولدر را دارد و انعطاف بالایی در این زمینه را به شما ارائه می دهد. همچنین شما می توانید گوشی خود را به صورت 360 درجه ای بر روی سطح آهنربایی آن بچرخانید. این ویژگی ها بهترین زاویه دید نسبت به گوشی را برای شما به ارمغان می آورد و به آسان تر شدن استفاده از آن منجر می شود.

 

  • خوش ساخت، زیبا و با دوام

از لحاظ ظاهری نیز پایه نگهدارنده موبایل یسیدو C54 در وضعیت مناسبی قرار دارد و استفاده از آن جلوه ای جذاب به فضای داخلی خودرودی شما خواهد بخشید. سطح مقطع این هولدر مگنتی موبایل به صورت دایره ای طراحی شده و باعث زیباتر شدن آن شده است. علاوه بر این، نگهدارنده موبایل یسیدو C54 دارای استحکام بسیار بالایی است و پایه آن قادر به تحمل 5 کیلوگرم وزن می باشد. در ساخت این پایه نگهدارنده از پلاستیک مرغوب ABS استفاده شده که در صورت استفاده صحیح، برای مدتی طولانی پاسخگوی نیازهای شما خواهد بود.

نکته قابل توجه در رابطه با هولدر مگنتی گوشی یسیدو C54 این است که شما می توانید سطح مقطع آن را (محل چسبیدن پایه به سطح) جدا کرده و مورد شستشو قرار دهید.

 

در این میان سه سایت فعلی، سایت ایده برتر توضیحات کامل تری در این خصوص ارائه کرده است. توصیه من این است که اطلاعات لازم را قبل از خرید در این سایت مشاهده کنید.

https://www.ebpnovin.com/%D9%BE%D8%A7%DB%8C%D9%87-%D9%86%DA%AF%D9%87%D8%AF%D8%A7%D8%B1%D9%86%D8%AF%D9%87-%DA%AF%D9%88%D8%B4%DB%8C-%D9%85%D9%88%D8%A8%D8%A7%DB%8C%D9%84-%DB%8C%D8%B3%DB%8C%D8%AF%D9%88-Yesido-C54