سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نقد و بررسی فروشگاه های آنلاین

معرفی پاوربانک روموس Romoss Solo 3 با ظرفیت 6000 میلی آمپر

    نظر

پاوربانک روموس Romoss Solo 3 با ظرفیت 6000 میلی آمپر یکی از با کیفیت ترین پاور بانک های موجود در بازار است. این محصول در ابعاد 101x61x21 میلی متر و وزن 193 گرم طراخی شده است. هم چنین این محصول دارای ظرفیت اسمی 6000 میلی امپر و شدت جریان 2.1 امپر می باشد. برای آشنایی با دیگر قابلیت های پاوربانک روموس Romoss Solo 3 با ظرفیت 6000 میلی آمپر در ادامه متن با ما همراه باشید.

دیجی کالا:

در مدل Solo 3 از سری پاور بانک‌های روموس دو پورت USB برای شارژ همزمان دو دستگاه وجود دارد. این محصول با وزن 193 گرم و ابعاد 21 × 61 × 101 میلی‌متر طراحی و تولید شده است. در این مدل یک باتری با ظرفیت 6000 میلی‌آمپر ساعت قرار دارد که برای شارژ کامل آن به وسیله‌ی پریز برق شهری 7 ساعت و 30 دقیقه و با استفاده از درگاه USB و اتصال به کامپیوتر 15 ساعت زمان لازم است. روی بدنه‌ی این پاور بانک نمایشگرهای LED برای نمایش وضعیت شارژ، یک کلید برای روشن/خاموش کردن دستگاه و یک چراغ قوه قرار دارد.

 

اترک شاپ:

پاور بانک یک راه‌حل ساده برای شارژ باتری گوشی‌های موبایل، تبلت، دوربین و دیگر وسایل الکترونیکی سازگار با این تکنولوژی است. در مدل Solo 3 از سری پاور بانک‌های روموس دو پورت USB برای شارژ همزمان دو دستگاه وجود دارد. این محصول با وزن 193 گرم و ابعاد 21 × 61 × 101 میلی‌متر طراحی و تولید شده است. در این مدل یک باتری با ظرفیت 6000 میلی‌آمپر ساعت قرار دارد که برای شارژ کامل آن به وسیله‌ی پریز برق شهری 7 ساعت و 30 دقیقه و با استفاده از درگاه USB و اتصال به کامپیوتر 15 ساعت زمان لازم است. روی بدنه‌ی این پاور بانک نمایشگرهای LED برای نمایش وضعیت شارژ، یک کلید برای روشن/خاموش کردن دستگاه و یک چراغ قوه قرار دارد. از مزیت‌های اصلی در این پاور بانک باید به حالت استندبای آن اشاره کرد؛ این حالت پس از گذشت 60 ثانیه به‌صورت خودکار فعال خواهد شد. ولتاژ ورودی و خروجی در این محصول 5 ولت، شدت جریان ورودی در آن 1 آمپر و شدت جریان خروجی این پاور بانک 2.1 آمپر است. برای شارژ باتری در گوشی‌های‌ موبایل، شدت‌جریان خروجی باید 1 آمپر باشد، اما برای این‌که بتوانید باتری تبلت‌تان را شارژ کنید باید یک شارژر با شدت‌جریان خروجی حداقل 2 آمپر داشته باشید. بنابراین این مدل از شارژرهای همراه روموس قابلیت سازگاری و شارژ باتری اکثر گوشی‌های موبایل، تبلت، دوربین‌های دیجیتال و موزیک‌پلیر را دارد. در هنگام خرید پاور بانک‌ها باید به ظرفیت باتری در آن‌ها توجه کرد. طبیعتا وقتی ظرفیت باتری پاور بانک بیش‌تر باشد، زمان بیش‌تری لازم است تا باتری شارژ شده و به‌طبع مقدار شارژ بیش‌تری را برای دستگاه‌های الکترونیکی شما فراهم می‌کند. تعداد خروجی‌ها و همچنین شدت‌جریان خروجی هم از فاکتورهای اصلی در انتخاب یک پاور بانک است. در نتیجه بهتر است با توجه به مدل و برند پاور بانک‌ها و امکانات متفاوتی از جمله شارژ همزمان دو دستگاه، نشانگر LED میزان شارژ، کابل یا کاور همراه و میزان مقاومت در برابر نوسانات برق، یک محصول متناسب با نیاز خود را انتخاب کنید.
ایده برتر پارسیان خاورمیانه:

همان طور که اشاره شد، پاوربانک گوشی روموس Solo 3 توانایی شارژدهی هم زمان به دو دستگاه مختلف را دارد و برای این منظور به دو پورت خروجی USB مجهز شده است. این پورت ها دارای شدت جریان یک آمپر و 2.1 آمپری هستند. بهتر است تا برای دستیابی به بالاترین کیفیت و سرعت شارژدهی شارژر همراه روموس Solo 3، از پورت یک آمپری آن برای شارژ گوشی موبایل، موزیک پلیر و دستگاه های کم مصرف و از پورت 2.1 آمپری آن برای شارژ تبلت، دوربین دیجیتال و دستگاه هایی از این قبیل استفاده شود. همچنین با اتصال موبایل به پورت 2.1 آمپری، می توانید از سرعت بالاتری در شارژ آن در مقایسه با حالت عادی بهره مند شوید.برای اطلاعات بیشتر به سایت ایده برتر مراجعه فرمایید. برای مراجعه به این سایت اینجا کلیک کنید.