سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نقد و بررسی فروشگاه های آنلاین

بررسی محصول شارژر فندکی تسکو TSCO TCG 6

    نظر

 

شارژر فندکی تسکو TSCO TCG 6 از ابزارهای کوچکی است که هم در به موقع رسیدن بسیار کارایی دارد و هم از تمام شدن شارژ گوشی جلوگیری می کند.

اطلاعات این محصول را از سایت دیجی کالا، تسکو شاپ، ایده برتر پارسیان و پلازا انتخاب کرده ام که با هم به بررسی قسمت هایی از آنها خواهیم پرداخت.

 

دیجی کالا:

شارژر فندکی «تسکو» (TSCO) مدل «TCG 6» ابزاری کوچک ولی کارآمد است که جریان لازم را برای شارژ گوشی موبایل درون خودرو فراهم می‌کند. با توجه به وابستگی هرچه بیشتر افراد به گوشی‌های موبایل، تمام‌شدن شارژ گوشی از مواردی است که باعث نگرانی می‌شود. چه افرادی که برای کارهایشان به برنامه‌های نصب‌شده روی گوشی وابسته‌اند و چه افرادی که لازم است همواره در دسترس و آماده‌ی دریافت تماس باشند. اگر در حال سفر یا رفت‌وآمد با اتومبیل هستید و به پریز برق برای استفاده از شارژرهای دیواری دسترسی ندارید، شارژرهای فندکی کمک بزرگی هستند. این شارژرها با ابعاد کوچکشان به محل فندک خودرو متصل می‌شوند و جریان لازم را برای شارژ گوشی فراهم می‌کنند. شارژر فندکی تسکو، سبک و کوچک است. برق 12 تا 24 ولت خودرو پس از عبور از این شارژر به ولتاژ 5 ولت می‌رسد که برای شارژکردن اکثر دستگاه‌های دیجیتال مناسب است. شدت‌جریان این محصول در یکی از درگاه‌های آن 2.1 و در دیگری 1 آمپر است. گفتنی است یک نشانگر LED نیز برای TCG 6 در نظر گرفته شده است. همراه این محصول یک کابل microUSB عرضه شده است که در برابر گره خوردن و درهم پیچیدن مقاوم است و ارزش خرید بالایی را به همراه می‌آورد.

 

https://www.digikala.com/product/dkp-407933/%D8%B4%D8%A7%D8%B1%DA%98%D8%B1-%D9%81%D9%86%D8%AF%DA%A9%DB%8C-%D8%AA%D8%B3%DA%A9%D9%88-%D9%85%D8%AF%D9%84-tcg-6

ایده برتر پارسیان:

مشخصات و کارایی شارژر فندکی ماشین تسکو TCG 6

شارژر فندکی وسیله ای است که با قرار گرفتن در درگاه فندک ماشین، جریان برق تولید شده توسط باتری خودرو با ولتاژ 12 تا 24 ولت را به جریان برق مناسب برای شارژ دستگاه های دیجیتال با ولتاژ 5 ولت تبدیل می کند. پس اگر مدام در حال رفت و آمد با ماشین و رانندگی هستید و ساعات زیادی از روز خود را در حال رانندگی می گذرانید، خرید شارژر فندکی و به همراه داشتن همیشگی آن برای جلوگیری از تمام شدن شارژ گوشی تان برای شما ضروری است! از جمله با کیفیت ترین شارژرهای فندکی موجود در بازار، باید به شارژر فندکی تسکو TSCO TCG 6 اشاره کنیم که از قابلیت شارژ انواع دستگاه های دیجیتال برخوردار بوده و سرعت و کیفیت مناسبی در شارژدهی را به شما ارائه می دهد.

 

  • مجهز به دو پورت خروجی USB

بر روی بدنه شارژر فندکی ماشین تسکو TCG 6 دو پورت خروجی USB تعبیه شده و امکان شارژ هم زمان دو دستگاه مختلف را برای شما فراهم می آورد. یکی از این پورت ها دارای شدت جریان 1.0 آمپری است و برای شارژ موزیک پلیر، گوشی موبایل و دستگاه های کم مصرف قابل استفاده می باشد. پورت دیگر شارژر فندکی دو پورت تسکو TCG 6 نیز دارای شدت جریان 2.1 آمپر است و می توانید از آن برای شارژ تبلت، پاوربانک، اسپیکر قابل حمل و دستگاه هایی از این دست بهره ببرید. همچنین با استفاده از پورت 2.1 آمپری، می توانید با سرعت بیشتری نسبت به حالت عادی گوشی خود را شارژ کنید.

 

  • امکان شارژ تمام دستگاه های اندرویدی و آیفون

شارژر فندکی تسکو مدل TCG 6 همراه با یک کابل شارژ microUSB به طول یک متر ارائه می شود و به همین دلیل احتیاجی به خرید کابل به صورت جداگانه ندارید. کابل ارائه شده همراه با این شارژر فندکی از محصولات تسکو است و دارای کیفیت ساخت بسیار مطلوبی می باشد. به طوری که این کابل در برابر کشیدگی، پاره شدن و قطعی کاملاً مقاوم است. همچنین در هنگام استفاده از آن به ندرت با مشکلاتی مانند گره خوردن یا در هم پیچیدن مواجه می شوید.

از کابل microUSB شارژر فندکی تسکو TCG 6 برای شارژ گوشی ها و تبلت های اندرویدی و به طور کلی تمامی دستگاه های مجهز به پورت میکرو USB می توان استفاده کرد. همچنین برای شارژ آیفون و دستگاه های iOS با این شارژر فندکی باید از یک کابل مبدل USB به لایتنینگ بهره ببرید.

شارژر فندکی تسکو TSCO TCG 6

  • پاسخگوی نیازهای شما برای مدتی طولانی

شرکت تسکو همواره محصولاتی با کیفیت ساخت عالی را روانه بازار کرده و از مواد اولیه مرغوب در ساخت آنها بهره می برد. این موضوع درباره شارژر فندکی ماشین تسکو TCG 6 نیز صادق است و شما می توانید از این محصول برای ماه ها و حتی سال ها داخل خودروی خود استفاده کنید. بدنه شارژر فندکی تسکو TCG 6 از جنس پلاستیک ABS ساخته شده و به همین دلیل وارد آمدن ضربه، فشار بیش از حد، رها شدن از دست و افتادن به زمین یا خراشیدگی آسیبی به آن نخواهد زد.

 

https://www.ebpnovin.com/%D8%B4%D8%A7%D8%B1%DA%98%D8%B1-%D9%81%D9%86%D8%AF%DA%A9%DB%8C-%D8%AA%D8%B3%DA%A9%D9%88-TSCO-TCG-6

 

تسکو شاپ:

شارژر فندکی «تسکو» (TSCO) مدل «TCG 6» ابزاری کوچک ولی کارآمد است که جریان لازم را برای شارژ گوشی موبایل درون خودرو فراهم می‌کند. با توجه به وابستگی هرچه بیشتر افراد به گوشی‌های موبایل، تمام‌شدن شارژ گوشی از مواردی است که باعث نگرانی می‌شود. چه افرادی که برای کارهایشان به برنامه‌های نصب‌شده روی گوشی وابسته‌اند و چه افرادی که لازم است همواره در دسترس و آماده‌ی دریافت تماس باشند. اگر در حال سفر یا رفت‌وآمد با اتومبیل هستید و به پریز برق برای استفاده از شارژرهای دیواری دسترسی ندارید، شارژرهای فندکی کمک بزرگی هستند. این شارژرها با ابعاد کوچکشان به محل فندک خودرو متصل می‌شوند و جریان لازم را برای شارژ گوشی فراهم می‌کنند. شارژر فندکی تسکو، سبک و کوچک است. برق 12 تا 24 ولت خودرو پس از عبور از این شارژر به ولتاژ 5 ولت می‌رسد که برای شارژکردن اکثر دستگاه‌های دیجیتال مناسب است. شدت‌جریان این محصول در یکی از درگاه‌های آن 2?1 و در دیگری 1 آمپر است. گفتنی است یک نشانگر LED نیز برای TCG 6 در نظر گرفته شده است. همراه این محصول یک کابل microUSB عرضه شده است که در برابر گره خوردن و درهم پیچیدن مقاوم است و ارزش خرید بالایی را به همراه می‌آورد.

 

https://www.tsco.shop/product/%D8%B4%D8%A7%D8%B1%DA%98%D8%B1-%D9%81%D9%86%D8%AF%DA%A9%DB%8C-%D8%AA%D8%B3%DA%A9%D9%88-%D9%85%D8%AF%D9%84-tcg-6-tsco-tcg-6-car-charger/

پلازا:

شارژرهای فندکی از گجت های پرکاربرد برای افرادی هستند که دائما در سفر و در حال رانندگی اند و از طرفی، استفاده زیادی هم از لوازم دیجیتال خود مانند گوشی و تبلت و دوربین های دیجیتال دارند. شرکت ایرانی تسکو، نیاز بازار و کاربران ایرانی را به خوبی سنجیده و با در نظر گرفتن فاکتورهای مهم این دسته از محصولات، اقدام به تولید شارژر فندکی TSCO TCG 6 کرده است. این شارژر فندکی، دارای دو درگاه USB با شدت جریان خروجی 1.0 و 2.1 آمپر است که امکان شارژ همزمان دو دستگاه را برای شما فراهم می کند. جنس این محصول از پلاستیک فشرده ABS است که مقاومت مناسبی در برابر ضربه دارد.
https://www.plaza.ir/Product/4349/%D8%B4%D8%A7%D8%B1%DA%98%D8%B1-%D9%81%D9%86%D8%AF%DA%A9%DB%8C-%D8%AA%D8%B3%DA%A9%D9%88-%D9%85%D8%AF%D9%84-tcg-6