سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نقد و بررسی فروشگاه های آنلاین

خرید و مشخصات فنی ماشین حساب دلی Deli 39212

    نظر

ماشین حساب 12 رقمی دلی مدل 39212 از جمله ماشین حساب های ساده کوچک است که به راحتی در جیب جا می شود. از این ماشین حساب برای انجام امور سبک روزانه می توان استفاده کرد.

برای نقد و بررسی فروشگاه های دیجی کالا، دکمه و ایده برتر پارسیان را انتخاب کرده ام. در این سه فروشگاه، دیجی کالا اطلاعات مختصر و مفیدی درباره مشخصات فنی محصول قرار داده است که مسلما برای خرید اینترنتی اطلاعات بیشتری در اختیار کاربر قرار بگیرد و این یک امتیاز منفی به شمار می رود.

دکمه اطلاعات مناسبی قرار داده است اما وب سایت ظاهر مناسبی ندارد که به طبع در تصمیم کاربر برای خرید به شدت تاثیر گذار است و علاوه بر این می تواند اطلاعات خود را کامل تر و بهینه کند.

ایده برتر پارسیان در مقایسه با دو سایت دیگر اطلاعات کاملی در اختیار کاربر قرار داده است اما ظاهر گیرا و جذابی ندارد.

توصیه این است که قبل از خرید حتما با فروشگاه موردنظر خود تماس بگیرید. با هم به بررسی قسمتی از اطلاعات موجود در فروشگاه ها می پردازیم.

 

دیجی کالا:

 

مشخصات فیزیکی

  • ابعاد
    170 × 85 × 30 میلی متر
  • وزن
    300 گرم
  • کیس محافظ
    خیر

مشخصات فنی

  • نوع نمایشگر
    lcd
  • تعداد رنگ نمایشگر
    1
  • تعداد کاراکتر
    12
  • قابلیت پاک کردن آخرین ورودی
    بله
  • قابلیت انجام محاسبات مثلثاتی
    خیر
  • قابلیت انجام محاسبات آماری
    خیر
  • منبع تغذیه
    باطری و خورشید
  • خاموش شدن خودکار
    بله
برای مشاهده قیمت کلیک کنید.

دکمه:
 

ماشین حساب یا حسابگر یا رایِشگر وسیله‌ای برای انجام محاسبات عددی است.

ماشین حساب‌های مختلف کاربردهای مختلفی دارند. ساده‌ترین آنها تنها محاسبات جمع، تفریق، ضرب و تقسیم را انجام می‌دهند. ماشین حساب‌های پیشرفته تر می‌توانند انواع توابع مهم ریاضی را پیاده سازی کنند.

ماشین حساب‌های نوین در واقع تلفیقی از ماشین حساب و رایانه هستند و امکانات گسترده تر و سریع تری همچون رسم نمودار را در اختیار کاربران قرار می‌دهند. چرتکه‌های چوبی، که قرن‌ها پیش ــ و حتی امروزه ــ در بازارهای محلی کشورهایی چون چین و ایران استفاده می‌شدند، به‌عنوان اولین ماشین‌حساب شناخته می‌شوند.


Image result for ?ماشین حساب دلی ?‎


البته اولین وسیله شمارش جهان همان چوب‌خط خودمان است ولی از چرتکه برای اعمال حسابی در 2400 سال پیش از میلاد مسیح در امپراتوری بابل استفاده می‌شد. اولین ماشین‌های آنالوگ در دوران باستان برای محاسبات نجومی استفاده می‌شدند که از آن جمله می‌توان اسطرلاب (150-100 سال قبل از میلاد) را نام برد.

دستگاه‌های مکانیکی دیگری نیز در زمان‌های قدیم به این منظور ساخته شدندکه به اندازه ی خیلی بزرگی بودند. 

 

ویژگی های کلیدی : 
  • نوع : دلی 39212
  • نوع باطری :  باطری  - خورشیدی 
  • تعداد ارقام : 12
  • دارای صفحه نمایش 
  • بدنه پلاستیک سخت 
  • سه رنگ

 

برای مشاهده قیمت کلیک کنید.

ایده برتر پارسیان:

قابلیت و کارایی ماشین حساب ساده دلی 39212

اگر از آن دسته کاربرانی هستید که در کسب و کار خود به انجام محاسبات ریاضی نیاز پیدا می کنید، ماشین حساب دلی Deli 39212 کمک زیادی به شما در طول فعالیت های روزمره تان می کند. این ماشین حساب که یکی از انواع ماشین حساب های رومیزی است با ویژگی هایی مانند کیفیت ساخت عالی، صفحه نمایش بزرگ با قابلیت تنظیم زاویه و امکان انجام انواع محاسبات پایه ای ریاضی به یکی از ماشین حساب های محبوب در میان کاربران تبدیل شده است و یک گزینه پیشنهادی برای خرید ماشین حساب جهت انجام محاسبات ساده ریاضی است.

 

  • صفحه نمایش 12 رقمی و با کیفیت

یکی از ویژگی های قابل توجه ماشین حساب رومیزی دلی 39212 صفحه نمایش 12 رقمی و با کیفیت آن است. این صفحه نمایش دارای ابعاد بزرگی می باشد و اعداد را با بالاترین وضوح ممکن نمایش می دهد. صفحه نمایش ماشین حساب دلی 39212 دارای قابلیت تنظیم زاویه نیز هست که به شما کمک می کند تا بتوانید از ماشین حساب در موقعیت های مختلف استفاده نمایید.

 

  • قابلیت انجام تمام محاسبات مورد نیاز در فعالیت های روزمره

با استفاده از ماشین حساب ساده دلی 39212 قادر خواهید بود تا محاسبات خود را از طریق چهار عمل اصلی انجام دهید، به محاسبه درصد بپردازید و از اعداد جذر بگیرید. همچنین این ماشین حساب به دکمه GT نیز مجهز است که با فشردن آن حاصل جمع تمام محاسبات انجام شده بر روی نمایشگر به نمایش در می آید.

 

از دیگر قابلیت های ماشین حساب دلی 39212 می توان به امکان ذخیره کردن اعداد و ارقام در حافظه دستگاه و استفاده از آنها در محاسبات اشاره کرد. برای این منظور باید از دکمه های M+، M-، MR و MC استفاده کنید. این دکمه ها نقش بسیاری در سریع تر انجام شدن محاسبات شما دارند و پیشنهاد می کنیم تا حتماً استفاده از آنها را در محاسبات خود تجربه کنید.

در قسمت بالایی صفحه کلید ماشین حساب فروشگاهی دلی 39212 دو سوئیچ تعبیه شده اند که برای تعیین نحوه گرد کردن اعداد و تنظیم تعداد ارقام اعشاری قابل استفاده می باشند.

ماشین حساب دلی Deli 39212

  • تأمین انرژی از باتری و نور محیط

با توجه به اینکه ماشین حساب رومیزی دلی 39212 به پنل نوری مجهز است، شارژ باتری آن دوام بالایی خواهد داشت. چرا که این ماشین حساب در طول روز و در مکان های روشن از نور محیط انرژی مورد نیاز خود را تأمین می کند و تنها در شرایطی که نور محیط کافی نباشد، باتری آن مورد استفاده قرار می گیرد. از این جهت نیازی به تعویض باتری این ماشین حساب فروشگاهی تا مدتی طولانی ندارید.

 

در همین رابطه باید به این موضوع نیز اشاره کنیم که ماشین حساب دلی 39212 اگر برای مدتی بدون استفاده باقی بماند، به صورت اتوماتیک خاموش می شود و به این ترتیب هم در مصرف باتری آن صرفه جویی می شود.

  • یک ماشین حساب رومیزی خوش ساخت

ماشین حساب ساده دلی 39212 دارای ابعاد 170 * 85 * 30 میلی متر و وزن 300 گرم است و به صورت رومیزی مورد استفاده قرار می گیرد. البته برای حمل آن از منزل به محل کار یا تحصیل خود نیز کار سختی پیش رو نخواهید داشت!

 

شاید بتوان یکی از مهم ترین مشخصات ماشین حساب Deli 39212 را کیفیت ساخت بسیار مطلوب آن دانست که باعث طول عمر بالای دستگاه می شود. در ساخت این ماشین حساب از مواد اولیه مرغوب استفاده شده و به همین دلیل در برابر آسیب هایی مانند خراشیدگی، سقوط از ارتفاع کم، ضربه یا فشار مقاومت قابل توجهی دارد. بنابراین می توانید بر روی ماشین حساب دلی 39212 برای استفاده برای ماه ها و حتی سال ها حساب باز کنید!

جمع بندی

همان طور که مشاهده می کنید، ماشین حساب دلی Deli 39212 کاملاً برای مصارف روزمره و انجام محاسبات عادی ریاضی مناسب است و می توان از آن در مغازه، فروشگاه، اداره، شرکت و منزل استفاده کرد.

برای مشاهده قیمت کلیک کنید.