سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نقد و بررسی فروشگاه های آنلاین

بررسی شارژر فندکی تسکو TSCO TCG 30

    نظر

پیش تر در پست مربوط به  شارژر فندکی تسکو TSCO TCG 6  درباره معایب و کارایی شارژر فندکی گفته شد که می توانید به آن مراجعه کنید. در این پست به بررسی مدل دیگری از شارژر فندکی های کمپانی تسکو می پردازیم.

شارژر فندکی تسکو TSCO TCG 30 مجهز به نشانگر LED است و بدنه آن از آلومینیوم مرغوب ساخته شده است. شارژر همراه کاملا مقرون به صرفه است. با هم به بررسی این کالا در فروشگاه های تسکو، نشت شاپ، تکنوسان و ایده برتر پارسیان خواهیم پرداختو


تکنوسان:

شارژر فندکی TSCO TCG 30 + کابل میکرو یو اس بی

شارژر فندکی تسکو مدل TCG 30 همراه با کابل MicroUSB

دارای دو پورت USB

ولتاژ ورودی : 12-24V

ولتاژ خروجی : 5V

شدت جریان خروجی : 3?1A

دارای بدنه آلومینیومی

دارای نشانگر LED

دارای قابلیت Auto ID (تنظیم شدت جریان خروجی متناسب با گوشی و…)

همراه با گارانتی 12 ماهه از شرکت توسن سیستم شرق

اقلام همراه :

کابل کنفی میکرو یو اس بی با طول 1 متر


توصیه می شود قبل از خرید با شرکت تماس گرفته شود.


نشت شاپ:

شارژر فندکی تسکو مدل  TCG 30 امروزه دستگاه های دیجیتال ما از جمله تلفن همراه و تبلت،نقش بزرگی در زندگی ما ایفا می کنند و در صورت خاموش شدن آن ها قسمتی از زندگی و کار ما نیز مختل می شود.لوازم جانبی زیادی نیز به همراه این وسایل الکتریکی وارد بازار می شوند که هر کدام قابلیت و کیفیت منحصر به فرد خود را دارند.درمیان این شرکت ها،شرکت «TSCO» با سابقه طولانی در تولید لوازم جانبی دستگاه های دیجیتال،یکی از بهترین انتخاب ها برای خرید این دست از وسایل است.در ادامه با یکی از شارژر های فندکی این شرکت به نام شارژر فندکی تسکو مدل  TCG 30بیشتر آشنا می شوید.

طراحی و ساخت

شارژر فندکی تسکو مدل 30TCG بدنه این شارژر فندکی از آلومینیوم ساخته شده است که آن را در مقابل ضربه  محافظت می کند و همچنین ضد خط وخش نیز است.سبکی و کوچکی این شارژر را نیز باید به دیگر مزیت های آن افزود.

ویژگی ها

شارژر فندکی تسکو مدل TCG 30  این شارژر دو درگاه خروجی USB دارد که می تواند به صورت هم زمان دو دستگاه دیجیتال را شارژ کند. ولتاژ ورودی این محصول 12 تا 24 ولت بوده و ولتاژ خروجی آن 5 ولت است.شدت جریان خروجی در این شارژر فندکی 3.1 آمپر است.همچنین شارژر فندکی تسکو مدل TCG 30 دارای نور LED که می تواند اتصال دستگاه را اطلاع دهد.

نتیجه گیری

شارژر فندکی تسکو مدل  TCG 30 امروزه  با توجه به افزایش سریع استفاده از وسایل هوشمند و نگرانی از تمام شدن شارژ آن ها،شارژر های فندکی از جمله وسایلی هستند که داشتن آن ها کمک شایانی در حفظ زمان و هزینه شما می کند و می تواند شما را هنگامی که به برق شهری دسترسی ندارید نجات دهد.شارژر فندکی تسکو مدل  TCG 30با توجه به فناوری که دارد و همچنین طراحی کوچک و سبک،می تواند گزینه مناسبی برای خرید شارژر فندکی باشد.

دیجی کالا:

شارژر فندکی « تسکو » با درگاه‌های فندکی خودروهای مختلف سازگاری دارد. روی سطح این شارژر دو درگاه خروجی USB طراحی شده که برای شارژ کردن باتری دو دستگاه مختلف مانند گوشی‌ موبایل، دوربین دیجیتال، تبلت و دیگر لوازم از این قبیل به طور همزمان مناسب خواهد بود. شدت جریان خروجی در یکی از درگاه‌های این محصول 1.0 آمپر و جریان خروجی درگاه دوم این شارژر 2.1 آمپر است. ولتاژ ورودی در این محصول 12 تا 24 ولت بوده و ولتاژ خروجی در آن 5 ولت است. این شارژر 23.5 گرم وزن دارد و ابعاد آن 25 × 25 × 55 میلی‌متر هستند. برای استفاده از این شارژر کافی است آن را به طور مستقیم به درگاه فندک داخل خودرو متصل کنید. روی این شارژر یک LED برای نمایش وضعیت آن تعبیه شده است. همراه با این شارژر یک کابل microUSB ارائه می‎شود که روکش آن بافته شده است و در مقابل گره خوردن و در هم پیچیدن مقاوم است.


تسکو:

شارژر فندکی «تسکو-TSCO» مدل «TCG 30» دو درگاه خروجی دارد که قابلیت اتصال و شارژ 2 دستگاه مختلف را به طور هم‌زمان به همراه دارند. شدت جریان خروجی در این مدل از شارژرهای فندکی تسکو 3.1 آمپر است. بنابراین، به طور مثال می‌توان شدت جریان خروجی 1.0 آمپری را از یکی از درگاه‌های این شارژر گرفت و دستگاهی با شدت جریان 2.1 آمپر را به دیگر درگاه آن متصل کرد. این شدت‌ جریان بالا باعث می شود که «TCG 30» قابلیت شارژ تبلت را نیز داشته باشد و دستگاه‌های پشتیبانی کننده از شدت جریان بالای 2.0 آمپر را نیز سریع‌ تر شارژ کند. ولتاژ ورودی این محصول 12 تا 24 ولت و ولتاژ خروجی آن 5 ولت است. بدنه‌ی این شارژر فندکی با استفاده از آلومینیوم ساخته شده و در برابر خط‌وخش مقاوم است. همچنین، این شارژر فندکی از فناوری هوشمندی برخوردار است که شدت جریان مناسب برای هر دستگاه را تشخیص دهند و از دستگاه در برابر افزایش ولتاژ یا جریان محافظت می‌کند.


ایده برتر پارسیان:


مشخصات و کارایی شارژر فندکی ماشین تسکو TCG 30

شارژر فندکی برای کسانی که مدت زمان زیادی از طول روز خود را در ماشین و در حین رانندگی می گذرانند، یک وسیله پرکاربرد و ضروری به حساب می آید. خرید شارژر فندکی با کیفیت و خوب می تواند خیال شما را بابت تمام نشدن شارژ گوشی یا دیگر دستگاه های دیجیتال همراه داخل خودرو راحت کند. از جمله شارژرهای فندکی با کیفیت و مرغوب موجود در بازار، می توان از شارژر فندکی تسکو TSCO TCG 30 نام برد که با کیفیت ساخت عالی و سرعت شارژدهی مطلوب توانسته به فروش بالایی در بازار دست یابد.


  • مناسب برای شارژ انواع دستگاه های دیجیتال

شارژر فندکی ماشین تسکو TCG 30 با قرار گرفتن در درگاه فندک ماشین، برق تولید شده توسط باتری خودرو با ولتاژ 12 تا 24 ولت را به برق مناسب برای شارژ دستگاه های دیجیتال با ولتاژ 5 ولت تبدیل می کند. از این شارژر فندکی برای شارژ گوشی موبایل، تبلت، موزیک پلیر، پاوربانک، وسایل بلوتوثی مانند هدست و اسپیکر، دوربین دیجیتال و دستگاه های دارای پورت USB  داخل خودرو می توان بهره برد.


  • قابلیت شارژ دو دستگاه به صورت هم زمان

با توجه به اینکه شارژر فندکی خودرو تسکو TCG 30 به دو پورت خروجی USB مجهز است، می توانید از آن برای شارژ کردن دو دستگاه مختلف به صورت هم زمان استفاده کنید. شدت جریان خروجی این پورت ها حداکثر برابر با 3.1 آمپر است و به همین دلیل سرعت شارژدهی مناسبی را به شما ارائه می دهند. شارژر فندکی دو پورت تسکو TCG 30 از قابلیت شارژ هوشمند نیز برخوردار است و شدت جریان خروجی را متناسب با نیاز دستگاه های متصل به آن به صورت اتوماتیک تنظیم می کند. از این جهت می توانید با استفاده از این شارژر فندکی از بالاترین کیفیت در شارژدهی بهره مند شوید.


  • محافظت از دستگاه های متصل به شارژر در برابر اختلالات احتمالی

از دیگر ویژگی های شارژر فندکی تسکو TCG 30 باید به مقاومت بالای آن در برابر اختلالاتی مانند نوسان ولتاژ و شدت جریان ورودی، اضافه بار و افزایش دما اشاره کرد. به این ترتیب امنیت دستگاه های متصل به این شارژر فندکی به طور کامل تضمین شده می باشد و در صورت رخ دادن اختلالات فوق، آسیبی به آنها وارد نخواهد شد.


شارژر فندکی تسکو TSCO TCG 30

  • ارائه همراه با کابل MicroUSB با کیفیت

با تهیه شارژر فندکی تسکو مدل TSCO TCG 30 نیازی به صرف هزینه اضافی بابت خرید کابل شارژ نخواهید داشت. چرا که همراه با این محصول، یک کابل MicroUSB نیز ارائه می شود که برای شارژ انواع دستگاه های دارای پورت MicroUSB مانند گوشی ها و تبلت های اندرویدی کاربرد دارد. کابل ارائه شده همراه با شارژر فندکی تسکو TCG 30 از نوع کنفی و دارای طول یک متر است و از مقاومت بالایی در برابر گره خوردن، در هم پیچیدن و کشیدگی برخوردار می باشد.


  • یک شارژر فندکی خوش ساخت و دارای طول عمر بالا

بدنه شارژر فندکی تسکو TCG 30 از آلومینیوم مرغوب ساخته شده و به همین دلیل این محصول دارای طول عمر بالایی است. به طوری که این شارژر فندکی به آسانی در برابر آسیب هایی مانند ضربه، سقوط از ارتفاع کم و خراشیدگی آسیب نمی بیند و در صورت استفاده صحیح برای ماه ها و حتی سال ها در خودروی شما قابل استفاده خواهد بود.


از دیگر ویژگی های شارژر فندکی ماشین تسکو TCG 30 باید به مجهز بودن آن به نشانگر LED اشاره کنیم که در هنگام اتصال شارژر به فندک خودرو روشن شده و شما را از جریان یافتن برق درون دستگاه آگاه می کند.

 جمع بندی

انواع متنوعی از شارژرهای فندکی در بازار موجودند که هرکدام متناسب با کیفیت و قابلیت های خود دارای قیمت های مختلفی نیز هستند. اگر می خواهید تا با پرداخت هزینه ای مناسب و منطقی از یک محصول با کیفیت و مرغوب بهره مند شوید، شارژر فندکی تسکو TSCO TCG 30 را مد نظر داشته باشید! این شارژر فندکی به خوبی از عهده شارژ موبایل و دیگر دستگاه های دیجیتال شما در ماشین بر می آید و سرعت و کیفیتی مطلوب در شارژدهی را به شما ارائه می دهد.