سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نقد و بررسی فروشگاه های آنلاین

راهنمای جامع دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-MZ670

ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-MZ670 از دسته ویدئو پروژکتور های لیزری شرکت پاناسونیک است که توانایی بالا در نمایش رنگ ها به صورت طبیعی و زنده دارد و به خوبی می تواند تمام توقعات شما را بابت کیفیت تصاویر بر آورده می سازد. در ادامه با بررسی های سایت های ایده برتر پارسیان و ایده ال گستر همراه باشید تا نگاه دقیق تری دیتا پروژکتور Panasonic PT-MZ670 داشته باشیم. 

ایده ال گستر:

ویدئو پروژکتور PT-MZ670 یکی از ویدئوپروژکتورهای قدرتمند برند پاناسونیک محسوب می شود که قابلیت های فوق العاده خوبی دارد. این مدل از ویدئوپروژکتور به علت داشتن روشنایی بالا در بازه 5500 انسی لومنز تا 6500 انسی لومنز، مناسب برای مکان های پر نور می باشد. این پروژکتور به علت داشتن کنتراست 3000000:1، برای نمایش فیلم و ویدئو یکی از بهترین ویدئو پروژکتور های پاناسونیک به شمار می رود که تصویر را مشابه با واقعیت نمایش می دهد. لازم به ذکر است که دیتا پروژکتور سری PT-MZ670 قادر به ارائه رزولیشن های HD و FULL HD می باشد.

دستگاه PT-MZ670 برای کاربری های مختلف طراحی شده است . شما می توانید از طریق اتصال به درگاه های این سری از دیتاپروژکتور نظیر HDMI / RGB / AUDIO / VIDEO / LAN / MONITOR / SERIAL دیتاهای خود را به اشتراک بگذارید. این سری ویدئو پروژکتور شامل مدل های PT-MW630 / PT-MZ570 / PT-MZ670 / PT-MW530 می باشد.

ویدئو پروژکتور PT-MZ670 ، یک لنز استاندارد با نرخ پرتاب وسیعی ارائه می دهد ، بنابراین انعطاف پذیری بالایی فراهم می کند تا در هر جایی که می خواهید پروژکتور را نصب کنید. توسط ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-MZ670 وضوح بسیار عالی WUXGA خواهید داشت. این پروژکتور وضوحی بهتر از یک پروژکتور Full HD 1080p می دهد. این محصول با   6500 لومن روشنایی ، برای ارائه مطالب در یک اتاق روشن طراحی شده است. دستگاه PT-MZ670، دارای پورت HDMI می باشد. بنابراین از طریق این ورودی به هر منبعی می توانید متصل شوید. همچنین یک حالت شبیه سازی DICOM در دستگاه وجود دارد که برای کاربران پزشکی بسیار مهم است. پرونده DICOM ، فرمت تصاویری است که در قالب تصویربرداری دیجیتال و حاوی تصاویری از اسکن پزشکی مانند سونوگرافی یا MRI است. همچنین از بلندگوهای یکپارچه 10W برخوردار است. پروژکتور سری MZ670 دارای یک سنسور نوری است که بطور خودکار میزان نور در اتاق را تشخیص می دهد و میزان روشنایی تصویر را تنظیم می کند تا تصاویر و فیلم ها در اتاق های تاریک یا روشن به وضوح قابل مشاهده باشند.

ایده برتر پارسیان:

  • یک ویدئو پروژکتور لیزری با کیفیت!

ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-MZ670 در دسته ویدئو پروژکتورهای لیزری جای دارد و دارای رزولوشن 1920 * 1200 پیکسل است. همچنین در این ویدئو پروژکتور از فناوری 3LCD و یکی از تکنولوژی های پیشرو در زمینه ویدئو پروجکشن لیزری، یعنی SOLID SHINE Laser استفاده شده است. با توجه به این مشخصات می توان از کیفیت و وضوح بسیار مطلوب تصاویر به نمایش درآمده با دیتا پروژکتور Panasonic PT-MZ670 اطمینان کامل داشت. همچنین این ویدئو پروجکشن توانایی بالایی در نمایش رنگ ها به صورت طبیعی و زنده دارد و به خوبی تمام توقعات شما را بابت کیفیت تصاویر برآورده می کند.

  • شدت روشنایی عالی، مناسب برای نمایش تصاویر در مکان های پُر نور

یکی از مواردی که در هنگام خرید دستگاه ویدئو پروژکتور باید به آن دقت زیادی داشته باشید، شدت روشنایی آن است که هرچه بالاتر باشد، تصاویر به نمایش درآمده با ویدئو پروژکتور شفاف تر و درخشان تر خواهند بود. ویدئو پروژکتور آموزشی پاناسونیک PT-MZ670 دارای شدت روشنایی عالیِ 6500 لومنی است و می توان از آن حتی در مکان های کاملاً روشن و پُر نور نیز بدون نگرانی بابت افت وضوح تصاویر استفاده کرد.

نکته قابل ذکر دیگر در رابطه با این دیتا پروژکتور کلاسی نسبت کنتراست ویدئو پروژکتور فوق العاده آن است که برابر با 3000000:1 می باشد! این میزان نسبت کنتراست بالاترین میزان وضوح و خوانایی در نمایش سایه روشن ها و متن های موجود در تصاویر را برای شما به ارمغان می آورد. بنابراین اگر قصد نمایش فایل های متنی، نمودارها، اسلایدهای پاورپوینت و مواردی از این دست را با ویدئو پروژکتور پاناسونیک مدل Panasonic PT-MZ670 دارید، از کیفیتی عالی در نمایش آنها بهره مند خواهید شد!

  • امکان تنظیم لنز و میزان زوم به صورت برقی

برای نصب دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-MZ670 و تنظیم تصویر آن بر روی پرده نمایش کار بسیار آسانی پیش رو خواهید داشت. این ویدئو پروژکتور دارای قابلیت هایی مانند زوم برقی، جابجایی لنز به صورت برقی (تا 67 درصد به صورت عمودی و 35 درصد به صورت افقی)، تصحیح زاویه تصویر (تا 25 درجه عمودی و 30 درجه افقی) و نصب 360 درجه ای است. با توجه به این امکانات می توانید دستگاه ویدیو پروژکتور را متناسب با محدودیتِ فضای نصب، در زاویه دلخواه نسبت به پرده نمایش ویدئو پروژکتور قرار داده و تصویر آن را به آسانی تنظیم کنید.

 امیدواریم در این راهنما توانسته باشیم به سوالات شما پاسخ دهیم و همچنین بتوانید مناسب ترین دیتا ویدئو پروژکتور مناسب با بودجه و نیاز های خود انتخاب کنید. در نهایت شما می توانید برای خرید ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-MZ670 به سایت فروشگاهی ایده برتر پارسیان مراجعه نمایید.