سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نقد و بررسی فروشگاه های آنلاین

نقد و بررسی شارژر فندکی باسئوس Baseus BSC-C15C

شرایطی را تصور کنید که در داخل خودرو نشسته اید و می خواهید یک تراکنش بانکی انجام دهید و ناگهان متوجه می شوید که گوشی تان به دلیل تمام شده شارژ خاموش شده است! در چنین شرایطی شارژر فندکی باسئوس Baseus BSC-C15C می تواند کمک زیادی به شما بکند. چنانچه قصد خرید این محصول را دارید با ما همراه باشید و ادامه نقد و بررسی این محصول از نگاه سایت های ایده برتر پارسیان و دیجی انلاین مطالعه نمایید.

ایده برتر پارسیان:

 

با استفاده از شارژر فندکی ماشین باسئوس BSC-C15C می توانید دو دستگاه مختلف را به صورت هم زمان شارژ کنید. این شارژر فندکی دارای دو پورت USB و USB Type-C است که هر دوی آنها از فناوری های شارژ سریع پشتیبانی می کنند. به این ترتیب که پورت USB با فناوری QC3.0 و پورت USB Type-C با فناوری PD سازگارند و سرعتی عالی در شارژدهی را ارائه می دهند. توجه داشته باشید که برای استفاده از قابلیت شارژ سریع، گوشی و تبلت شما نیز با این فناوری سازگار باشد؛ در غیر این صورت به شکل عادی شارژ خواهند بود. همچنین امکان شارژ موزیک پلیر، دوربین دیجیتال، پاوربانک، هدفون و اسپیکر بلوتوثی و دستگاه های دارای پورت USB نیز با این شارژر فندکی فست شارژ وجود دارد.

دیجی کالا:

مشخصات

  • ابعاد
    55 * 26 * 24 میلی‌متر
  • وزن
    55 گرم
  • ولتاژ ورودی
    12-24 ولت
  • ولتاژ خروجی
    5 ولت
  • شدت جریان خروجی
    3.0 آمپر مخصوص تبلت و موبایل
  • تعداد درگاه خروجی
    2 عدد

  شما می توانید با مراجعه به سایت دیجی کالا اطلاعات لازم در رابطه با قیمت و نحوه خرید شارژر فندکی ماشین باسئوس BSC-C15C دریافت کنید همچنین اگر از این محصول استفاده کرده اید می توانید با ثبت نظرات خود در بخش کامنت سایت دیجی کالا به کاربران دیگر در انتخاب این شارژر فندکی کمک کنید.