سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نقد و بررسی فروشگاه های آنلاین

خرید شارژر فندکی باسئوس Baseus Enjoy Together CCALL-EL01

اگر شما نیز از دسته افرادی هستید ک بنابر شرایط شلغلی خود تایم زیادی از روز را به رانندگی می پردازید و یا به سفر علاقه مندید شارژر فندکی باسئوس Baseus Enjoy Together CCALL-EL01 یک وسیله پرکاربرد برای شما خواهد بود. این شارژر فندکی دارای دو رابط لایتنینگ و USB Type-C می باشد که شما نیاز به پرداخت هزینه جداگانه برای تهیه این کابل ندارید. شارژر فندکی Baseus Enjoy Together CCALL-EL01 در این وبلاگ از دیدگاه سایت های ایده برتر پارسیان، دیجی کالا و تکنوسان بررسی خواهیم کرد، اگر قصد خرید این شارژر فندکی را دارید حتما تا انتهای این راهنمای با ما همراه باشید.

دیجی کالا:

با وجود شارژرهای فندکی نیازی نیست که دیگر نگران تمام شدن شارژ گوشی خود داخل خودرو باشید. شارژر فندکی باسئوس مدل Enjoy Together امکان شارژ همزمان دو گوشی را برای شما فراهم می کند. این شارژر فندکی دارای یک پورت USB و یک کابل دوسر است. کابل دوسر شارژر دارای یک سوکت لایتنینگ برای شارژ گوشی های آیفون و یک سوکت type-c است و شما می توانید بطور همزمان از این دو سوکت استفاده کنید و دو گوشی را بطور همزمان شارژ نمایید. در صورت اتصال یک گوشی، شارژر آن را با ولتاژ 5 ولت و جریان 2.4 آمپر آن را شارژ میکند که سرعت بالایی برای شارژ گوشی موبایل محسوب می شود. این شارژر توانایی تبلت ها نیز قابل استفاده است. کابل دوسر به صورت تلفنی طراحی شده است که باعث شده مقاومت بالایی در برابر گره خوردن، کشیدگی و پاره شدن داشته باشد و فضای کمی را اشغال کند. جنس بدنه شارژر فندکی از فلز است که سبب مقاومت بالای آن در برابر فشار و ضربه است. طول این کابل 1.2 متر است و برای کاربردهای روزمره مناسب است.

ایده برتر پارسیان:

  • مجهز به کابل شارژ دارای دو رابط لایتنینگ و USB Type-C

با خرید شارژر فندکی برای ماشین نیازی به صرف هزینه جداگانه برای خرید کابل شارژ نخواهید داشت! این شارژر فندکی موبایل به یک کابل متصل به بدنه مجهز است که دارای دو رابط لایتنینگ و USB Type-C می باشد. با استفاده از این کابل می توانید آیفون یا آیپد و گوشی اندرویدی دارای پورت USB-C خود را به صورت هم زمان شارژ کنید. همچنین بر روی بدنه شارژر فندکی Baseus Enjoy Together CCALL-EL01 یک پورت USB نیز تعبیه شده که از آن هم می توانید برای شارژ دستگاه مورد نظر خود بهره ببرید. با این حساب این شارژر فندکی توانایی شارژدهی به سه دستگاه مختلف به صورت هم زمان را دارد و از این بابت یک دستگاه کارآمد به شمار می آید.

  • سرعت عالی در شارژدهی، به خصوص برای شارژ گوشی

شدت جریان خروجی کلی شارژر فندکی موبایل باسئوس Enjoy Together CCALL-EL01 (پورت USB + رابط های کابل) برابر با 4.8 آمپر است. ضمن اینکه اگر از این شارژر فندکی خودرو برای شارژ یک دستگاه به صورت هم زمان استفاده کنید، شدت جریان خروجی آن برابر با 2.4 آمپر خواهد بود. با توجه به این مشخصات می توان از سرعت عالی شارژدهی شارژر فندکی باسئوس مدل Enjoy Together CCALL-EL01 به خصوص در هنگام شارژ گوشی اطمینان کامل داشت! لازم به ذکر است که علاوه بر گوشی، شما می توانید از این شارژر فندکی برای شارژ تبلت، موزیک پلیر، وسایل بلوتوثی مانند هدفون و اسپیکر، پاوربانک، دوربین دیجیتال و دستگاه های دارای پورت USB نیز استفاده کنید.

تکنوسان:

داری یک پورت USB با خروجی 2?4 آمپری

کابل متصل با دو کانکتور آیفونی و Type-C

شدت جریان خروجی کلی : 4?8 آمپر

طول کابل : 1?2 متر

طراحی کابل به صورت فنری (مناسب برای سرنشینان عقب خودرو)

امکان شارژ تبلت

نکته اخر این است که سعی کنید شارژر فندکی موبایل باسئوس Enjoy Together CCALL-EL01 را از مراکز معتبر تهیه کنید. سایت های فروشگاهی دیجی کالا از سایت های برتر در خصوص خرید و فروش انواع لوازم جانبی می باشد.