سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نقد و بررسی فروشگاه های آنلاین

راهنمای خرید پاوربانک لپو LEPOW U-STONE با ظرفیت 12000 میلی آمپر

    نظر

اگر فکر می کنید داشتن یک پاور بانک در هیچ شرایطی به دردتان نمی خورد مطمئن باشید سخت در اشتباهید چرا که با وجود گوشی های هوشمند، ساعت هوشمند و ... استفاده از آن ها افزایش یافته و متقابلا باتری آن ها هم سریعا به اتمام می رسند. ضرورت داشتن یک پاوربانک با کیفیت زمانی مشخص می شود که خارج از منزل و یا محل کار هستید و هیچ گونه دسترسی به شارژ و پریز برق ندارید و همچنان باتری موبایلتان خبر از نداشتن انرژی کافی را می دهد. در ادامه مطالب به بررسی پاوربانک لپو LEPOW U-STONE با ظرفیت 12000 میلی آمپر می پردازیم :

 

ایده برتر پارسیان :

شاید برایتان پیش آمده که در هنگام انجام یک مکالمه تلفنی مهم، ناگهان با خاموش شدن گوشی در اثر اتمام شارژ مواجه شده باشید! در این شرایط اگر به پریز برق دسترسی نداشته باشید، ممکن است مشکلات زیادی برایتان ایجاد شود! در عوض اگر پاور بانک لپو U-Stone را با خود به همراه داشته باشید، می توانید در هر مکانی که حضور دارید گوشی تان را شارژ کرده و به ادامه مکالمه بپردازید! این پاور بانک از ظرفیتی معادل با 12000 میلی آمپر ساعت برخوردار بوده و دارای طراحی فانتزی به شکل سنگ است! کابل شارژ پاور بانک گوشی موبایل لپو U-Stone به صورت متصل به بدنه طراحی شده و بدین ترتیب نیازی به حمل کابل شارژ به صورت جداگانه نخواهید داشت!

مشخصات کلی:

  • ابعاد : 170*78*25 میلی متر
  • وزن : 323.8 گرم
  • دستگاه سازگار : موبایل، تبلت، هدفون و اسپیکر بلوتوثی، موزیک پلیر، دوربین دیجیتال و...

مشخصات باتری:

  • نوع باتری : لیتیوم پلیمری
  • ظرفیت باتری : 12000 میلی آمپر ساعت

مشخصات فنی:

  • نحوه نمایش میزان شارژ : نشانگر LED
  • جریان خروجی : 2.1 آمپر
  • نوع درگاه شارژ : microUSB
  • جریان ورودی : 2.1 آمپر
  • ولتاژ خروجی : 5.0 ولت
  • ولتاژ ورودی : 5.0 ولت

پورت اتصال:

  • تعداد پورت : یک عدد

 

دیچی کالا :

مدل «U-Stone» از شارژر همراه «لپو» 12000 میلی‌آمپرساعت ظرفیت اسمی دارد. باتری آن از نوع لیتیوم-پلیمری است. ولتاژ ورودی و خروجی آن 5 ولت است بنابراین دستگاه‌های 5 ولتی را شارژ می‌کند. شدت‌جریان ورودی و خروجی آن 2.1 آمپر است. این مقدار شدت‌جریان مناسب شارژ تبلت‌هاست اما گوشی‌های موبایل را می‌توان به کمک آن با سرعت بیشتری شارژ کرد. همراه این محصول یک کابل microUSB وجود دارد که طول آن 13 سانتی‌متر است. این کابل با برقراری اتصال میان پاور بانک و دستگاه مجهز به درگاه USB امکان شارژ آن را فراهم می‌کند. وزن این شارژ همراه 320 گرم است، این وزن نسبتا بالا به دلیل ظرفیت اسمی آن می‌تواند باشد. طول آن 17 سانتی‌متر و عرض آن تقریبا 8 سانتی‌متر است. ضخامت این پاور بانک 2.5 سانتی‌متر است. نکته‌ای که در مورد این شارژر همراه جالب است روکش محافظت‌کننده‌ی آن است. باوجود این روکش نگران ایجاد خط و خش و افزایش دما نخواهید بود. طراحی باریک آن نیز آن را خوش‌دست و زیبا کرده است.

با قوی‌تر شدن پردازنده‌های گوشی‌های موبایل، و گسترش کاربردهای آن، اگر بخواهید تماس‌های صوتی و تصویری داشته باشید، از اینترنت استفاده کنید، فیلم‌برداری و عکس‌برداری کنید و از تمام امکانات گوشی موبایل خود استفاده کنید شارژ آن ممکن است به‌سرعت تمام شود، در ضمن روشن بودن صفحه‌نمایش به‌خودی‌خود مصرف‌کننده‌ی مقدار زیادی شارژ است. در سفر و روزهایی که ساعت زیادی در خیابان هستید هم پیدا کردن پریز برق کار دشوار و وقت‌گیری است. این محصول به شما کمک می‌کند در این‌طور موقعیت‌ها نگران تمام شدن شارژ گوشی موبایل خود نباشید.

 

لندی کالا :

شرکت " لپو" از جدیدترین مدل پاوربانک خود یعنی شارژر همراه U-stone با ظرفیت 12000 میلی‌آمپرساعت را روانه بازار کرده است تا شما را از نگرانی بابت نداشتن شارژ کافی برای وسایل الکترونیکی خود راحت کند. باتری این پاوربانک از نوع لیتیوم-پلیمری است و کابل microUSBدر نظر گرفته شده برای این مدل به طول 13 سانتی‌متر است. ولتاژ ورودی و خروجی پاوربانک لپوU-stone 12000 5 ولت و شدت‌جریان ورودی و خروجی آن برابر با 2.1 آمپر می باشد. اگر فکر می کنید این پاوربانک ممکن است با تماس بر روی انواع سطوح آسیب پذیر است، باید این اطمینان را به شما بدهیم که نگران این مورد هم نباشید چرا که روکش محافظت‌کننده‌ ی آن مقاومت درستی در برابر خط و خش و دمای بالای دارد. پس همین الان اقدام به خرید یک پاوربانک برای برای وسایل الکترونیکی که مجهز به درگاه USBهستند، کنید و از داشتن باتری آن ها در طی روز اطمینان داشته باشید.