سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نقد و بررسی فروشگاه های آنلاین

راهنمای خرید پاوربانک انکر ANKER A1371 POWERCORE PLUS با ظرفیت 2

    نظر

شرکت چینی انکر بی‌شک یکی از بهترین و مشهورترین تولیدکنندگان پاوربانک در جهان است. مدل‌های انکر از طراحی و کیفیت ساخت بالایی برخوردار بوده و طرفداران بسیاری دارند. پاور بانک انکر مدل A1371  ظرفیت 20100 میلی آمپر یکی از محصولات این کمپانی خوش‌نام چینی است که از امکانات و کیفیت بالایی بهره می‌برد و برای کاربرانی که به محصولی با ظرفیت بالا نیاز دارند، مناسب است. این محصول با ابعاد 24 × 62 × 184 میلی‌متر و وزنی در حدود 455 گرم، از جنس پلی‌کربنات مات ساخته شده که در برابر ضربه، حرارت و لغزش و همچنین لک و اثرانگشت مقاومت خوبی دارد. بدنه این دستگاه به‌صورت مستطیلی ساخته شده است. به‌منظور راحتی کاربر، لبه‌های دستگاه به‌صورت خمیده طراحی شده‌ تا به‌راحتی در دست جای بگیرد. در ادامه مطالب به بررسی بیشتر این پاوربانک می پردازیم :

 

دیجی کالا :

شارژر همراه «انکر» مدل «A1371 PowerCore Plus» با ظرفیت اسمی 20100 میلی‌آمپر‌ساعت و بهره‌گیری از فناوری شارژ IQ قابلیت شارژ انواع گوشی‌های موبایل، تبلت‌، دوربین‌های دیجیتال و دستگاه‌های پخش موزیک همراه (MP3 Player) را دارد. یکی از ویژگی‌های جالب این شارژر همراه این است که به واسطه‌ی درگاه USB-C و کابل USB-C می‌تواند مک‌بوک‌های 12 اینچی را هم شارژ کند. حتی اگر دستگاه‌های نیازمند به شارژتان بیشتر از یک عدد است، مجبور نیستید ساعت‌های طولانی منتظر شارژ هرکدام باشید. چراکه این شارژر همراه، می‌تواند 3 دستگاه را هم‌زمان شارژ کند. ضمن این‌که با وجود ظرفیت اسمی بالایی که دارد نگرانی بابت به پایان رسیدن زودهنگام شارژ آن وجود ندارد. شدت‌جریان خروجی این شارژر همراه 2.4 آمپر است و ولتاژ ورودی و خروجی آن 5 ولت است که آن را برای شارژ دستگاه‌های 5 ولتی مناسب می‌کند. وزن آن 455 گرم است که این وزن، با توجه به ظرفیت اسمی بالای A1371 PowerCore Plus قابل چشم پوشی است. بدنه‌ی این شارژر همراه با ظاهر شیک و مستطیلی‌اش، در برابر خط و خش مقاومت خوبی دارد. همچنین به‌سرعت شارژ می‌شود و در برابر افزایش ولتاژ، جریان و دما مقاوم است. برای نمایان کردن وضعیت شارژ باتری، این شارژر به نشانگرهای LED مجهز شده است. عکس‌برداری، فیلم‌برداری، استفاده از اینترنت و اپلیکیشن‌های گوناگون همه و همه باعث می‌شوند انرژی زیادی از باتری دستگاه‌های شما مصرف شود. از طرفی برق شهری همیشه در دسترس نیست، در این شرایط یک شارژر همراه باکیفیت با ظرفیت اسمی بالا می‌تواند مشکل شما را حل کند. این پاور بانک با 20100 میلی‌آمپرساعت ظرفیت اسمی، 6 بار آیفون 6 و 5.5 بار سامسونگ S6 شما را شارژ می‌کند.

 

مسترکالا:

اگر بخواهید برند پاوربانک ها را در جهان بایکدیگر مقایسه و طبقه بندی کنید، بدون شک شرکت آمریکایی انکر اولین نفر لیست خواهد بود. این کمپانی که در حوزه های مختلفی مثل پاوربانک، باتری و اسپیکر فعال است، توانسته تابحال تمام محصولات خود را با بالاترین کیفیت و یک سرو گردن بالاتر از فعالان این حوزه ها به بازار عرضه کرده است. امروزه و با پیشرفت تلفن های همراه هوشمند و عدم پیشرفت آنچنانی باتری گوشی ها، بازار پاوربانک ها حسابی داغ شده و هرکسی که یک موبایل دارد، یک پاوربانک نیز همراه خود دارد.

پاوربانک  A1371 Powercore Plus محصولی از کمپانی بزرگ Anker است که ظرفیتی معادل 20100 میلی آمپر ساعت دارد. پاوربانک انکر A1371 دارای دو پورت خروجی USB با قابلیت PowerIQ و VoltageBoost  است. این محصول به شما این امکان را می دهد تا بتوانید دستگاه خود را با شدت جریان و ولتاژ 5V-6A شارژ کنید. قابلیت PowerIQ  انحصاری شرکت انکر است که پشتیبانی از کوالکام 3 را نیز دارد و توان خروجی تا 18 وات را پشتیبانی می کند. پاوربانک Anker A1371 دارای یک پورت تایپ سی نیز هست که از طریق آن توانایی شارژ مک بوک و تمام دستگاه های دارای پورت تایپ سی را دارید. البته کابلی که در بسته بندی پاوربانک قرار گرفته میکرو یو اس بی است. 

ورودی Anker A1371 Powercore Plus دستگاه نیز همان پورت تایپ سی  می باشد که امکان شارژ پاوربانک با حداکثر توان 2.1 آمپر را داراست. به دلیل دو طرفه بودن جریان پورت تایپ سی، پس از اینکه گوشی یا مک بوک شما به شارز کامل رسید کابل را از دستگاه جدا کنید زیرا پس از آن پاوربانک شروع به شارز شدن از طریق دستگاه شما خواهد کرد.

روی بدنه این محصول یک دایره که کلید روشن و خاموش پاوربانک است همراه با  10 چراغ LED قرار دارد که میزان شارژ این پاوربانک را به شما نمایش می دهد تا بتوانید شارژ پاوربانک خود را بهتر مدیریت کنید. ابعاد این پاوربانک 24 × 62 × 184 میلی‌متر بوده و وزنی معادل 455 گرم داشته که برای یک محصول با این خصوصیات بسیار مناسب می باشد. جنس بدنه این محصول از پلاستیک ABS+ PC  بوده که دربرابر ضربه و حرارت از مقاومت بالایی برخوردار می باشد.

 

ایده برتر پارسیان :

پاوربانک های شرکت انکر همواره جزء پاوربانک های پرطرفدار و پرفروش بوده و از کیفیت ساخت بالایی برخوردارند. این موضوع در رابطه با پاور بانک مدل A1371 PowerCore Plus نیز صدق می کند و می توان آن را یکی از پاوربانک های با کیفیت موجود در بازار دانست. این شارژر همراه با ظرفیت 20100 میلی آمپر ساعت عرضه شده و یک گزینه ایده آل برای آن دسته از کاربرانی است که به شارژ چندباره موبایل و دیگر دستگاه های دیجیتال خود در طول روز نیاز دارند. از جمله ویژگی های پاوربانک انکر Anker A1371 PowerCore Plus با ظرفیت 20100 میلی آمپر باید به قابلیت شارژ هم زمان سه دستگاه مختلف، مجهز بودن به پورت ورودی/ خروجی USB Type-C، امکان شارژدهی به مک بوک و سازگاری با تکنولوژی های به روز انکر اشاره کرد.

مشخصات کلی:

  • ابعاد : 184x62x24 میلی متر
  • وزن : 455 گرم
  • دستگاه سازگار : موبایل، تبلت، مک بوک، هدفون و اسپیکر بلوتوثی، موزیک پلیر، دوربین دیجیتال و...

مشخصات باتری:

  • نوع باتری :لیتیومی
  • ظرفیت باتری :20100 میلی آمپر ساعت

مشخصات فنی:

  • تعداد پورت : دارای دو پورت خروجی USB و یک پورت ورودی/ خروجی USB Type C
  • قابلیت های ویژه : شارژ ایمن ،امکان شارژ تبلت دارای فناوری Voltage Boost و Power IQ
  • نحوه نمایش : میزان شارژنشانگر LED
  • جریان خروجی : در مجموع سه پورت: 6 آمپر، پورت USB-C: 3 آمپر، هر یک از پورت های USB: 2.4 آمپر
  • نوع درگاه شارژ : USB Type-C
  • جریان ورودی :2.4 آمپر
  • ولتاژ خروجی :5 ولت
  • ولتاژ ورودی : 5 ولت