سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نقد و بررسی فروشگاه های آنلاین

راهنمای خرید دستگاه NVR هایک ویژن HIKVISION DS-7732NI-K4

انتخاب دستگاه ذخیره سازی در یک پروژه ی دوربین مداربسته اهمیت بسیار بیشتری نسبت به سایر بخش ها دارد. در واقع این دستگاه ذخیره ساز است که تمام تصاویر دریافتی دوربین ها را ذخیره کرده و با کیفیت های مختلف به خروجی نمایشگر ارسال می کند. برای بررسی تخصصی ضبط کننده ویدیویی تحت شبکه NVR مدل DS-7732NI-Q4 محصولی ازهایک ویژن یکی از کاملترین و مجهزترین دستگاه های ذخیره ساز ان وی آر است همراه باشید.

NVR (ان وی آر) مخفف عبارت NETWORK VIDEO RECORDER می باشد که همانطور که از نامش پیداست از این دستگاه برای ضبط تصاویر گرفته شده از دوربین های مداربسته تحت شبکه یا همان دوربین مداربسته آی پی IP استفاده می شود. علاوه بر ضبط تصاویر دوربین مداربسته می توان تصاویر را پخش و مشاهده نمود.

 

هایک ویژن :

دستگاه ان وی آر 32 کانال هایک ویژن مدل DS-7732NI-K4/16P، یک دستگاه NVR، با 32 کانال است. قابلیت پشتیبانی از چهار عدد هارد با ظرفیت 6 ترابایت از دیگر مشخصات این دستگاه بوده و قابلیت فشرده سازی در آن از نوع H.265 است. از دیگر مشخصات این دستگاه می توان به انتقال تصویر بر روی IOS, Android, PC و ضبط حساس به حرکت(Motion Detection) هایک ویژن اشاره نمود. 16 کانال از 32 کانال دستگاه DS-7732NI-K4/16P از نوع POE هستند. پورت های ورودی و خروجی آن شامل: خروجی آلارم، پورت ESATA، یک کانال ورودی صدا جهت اتصال به میکروفون، یک کانال خروجی صدا برای اتصال به اسپیکر، خروجی تصویر از نوع VGA، خروجی HDMI (با امکان انتقال همزمان تصویر و صدا) با رزولوشن FULL HD جهت اتصال به نمایشگر و همچنین، یک پورت ارتباطی شبکه از نوع LAN(خروجی/ورودی) با پهنای باند 10/100/1000M است که امکان اتصال به شبکه های کامپیوتری و همچنین قابلیت انتقال تصاویر بر روی اینترنت و موبایل را فرآهم می کند.

 

یاسر ارتباط :

ان وی آر هایک ویژن برای ذخیره سازی تصاویر گرفته شده توسط دوربین های هایک ویژن و … می باشد که به صورت IP و تحت شبکه هستند و می توان این ان وی آر تحت شبکه را در بستر شبکه استفاده نمایید.دوربین هایی که شما می توانید به ان وی آر DS-7732NI-K4 وصل نموده و ذخیره سازی نمایید می تواند تا 8 مگاپیکسل کیفیت داشته باشد.

NVR هایک ویژن DS-7732NI-K4 دارای 32 کانال برای اتصال دوربین می باشد ، تمامی این 32 دوربین و یا کمتر از آن را می توانید به وسیله این ان وی آر ها ذخیره سازی نمایید ، همچنین شما می توانید به واسطه آن ها خروجی بر روی صفحه نمایش گرفته و از این خروجی که از کابل VGA/HDMI گرفته می شود بهره برده و دوربین های خود را به صورت آنلاین و به صورت همزمان نیز تماشا کنید.

128کاربر می توانند به صورت همزمان آنلاین بوده و از این دستگاه ذخیره ساز ویدئوی شبکه ای استفاده نموده و به آن وصل شوند ، همچنین شما می توانید به واسطه کابل LAN در DS-7732NI-K4 هایک ویژنو دو رابط RS-232 و RS-485 به سوئیچ متصل شده و به این شیوه به سیستم های دیگر در بستر شکه و یا دوربین های خود.توجه داشته باشید که حداکثر رزولیشن قابل پشتیبانی توسط اینNVR ویدئویی تحت شبکه هایک ویژن 3840*2160 می باشد.همچنین شما می توانید برای تهیه بهترین دستگاه ان وی آر باشرکت یاس ارتباطتماس گرفته و با استفاده از مشاوره در این زمینه با کارشناسان مجرب ما بهترین انتخاب را که بر پایه آینده نگری می باشد انجام دهید.

 

ایده برتر پارسیان :

مشخصات کلی:

  • ابعاد : 445*400*71 میلی متر
  • وزنحدود : 5 کیلوگرم
  • پورت اتصالدو پورت : USB 2.0 در جلوی دستگاه، یک پورت USB 3.0 در پشت دستگاه، یک پورت RS-485، یک پورت RS-232

مشخصات دستگاه:

  • تعداد کانال تصویر : 32 کانال
  • تعداد کانال صدایک : کانال
  • رزولوشن : بازپخش تصویرخروجی تصویر پورت HDMI: 4K، خروجی تصویر پورت VGA: Full HD
  • نوع دوربین های قابل اتصال :دوربین های با کیفیت حداکثر 8 مگاپیکسل
  • تعداد هارد : چهار عدد
  • ظرفیت هارد : 6 ترابایت به ازای هر هارد
  • سیستم عامل سازگار :WINDOWS-ANDROID-IOS-MAC
  • پورت : VGA
  • پورت : HDMI
  • شبکه Lan : دارد، یک عدد از نوع 10/100/1000

مشخصات فنی:

  • رزولوشن ضبط تصویر : 8 MP/6 MP/5 MP/4 MP/3 MP/1080p/UXGA/720p/VGA/4CIF/DCIF,/2CIF/CIF/QCIF,